Gość rytmik Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Witam. Dopadł mnie problem z wadliwym zaworem scv w merivie 1.7 cdti z17dth z 2004 roku. Oczywiście problem z odpalaniem, gaśnięciem i jeżeli nie zgaśnie to falowanie w zakresie ok. 400 - 600 obrotów. Przymierzam się do jego wymiany i tu mam pytanie. Po takiej wymianie podobno zaleca się naukę małej dawki, ale w op-comie nie ma takiej opcji do tego silnika. Jest za to zakładka wymiana pompy gdzie program zapytuje czy zresetować wartości wyuczone. Czy ta opcja spowoduje naukę małej dawki i czy w ogóle w tym silniku trzeba ją przeprowadzać skoro nie ma do tego odpowiedniej opcji w programowaniu? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tech2 zrobi wyuczanie z tego co pamiętam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rytmik Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dzięki za odpowiedź. Chodzi o ten profesjonalny tester, czy interfejs Opel Tech2 (w co szczerze wątpię) ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tak, o to chodzi. MDI oplowskie posiadające emulację Tech2 lub starsze oplowskie urządzenie Tech2.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rytmik Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dzięki jeszcze raz. W takim razie nie pozostaje nic innego niż wizyta w warsztacie zaopatrzonym w ten sprzęt. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rytmik Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Witam ponownie. Pojawiła się u mnie wątpliwość co do wymiany zaworu scv bo auto od kilku dni jeździ i odpala normalnie, jedynie niepokoi mnie wysokie spalanie pomimo spokojnej jazdy, ale problem jest jeszcze inny. Nastawiając się na wymianę zaworu postanowiłem sprawdzić jaki znajduje się u mnie i tu zaskoczenie. Nie jestem pewny czy ten zamontowany jest oryginalny bo posiada numer SM476 i jakoś nie mogę znaleźć informacji, żeby takie oznaczenie dotyczyło mojego silnika. Może ktoś z forumowiczów ma wiedzę w tym temacie. Proszę o pomoc bo ten zawór trochę mnie niepokoi. Jeżeli jest niewłaściwy to i tak pewnie go wymienię. Dodam jeszcze, że do tego silnika ma być oznaczenie 294009-120 lub DCRS300120.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.