Skocz do zawartości
zarzyk

Opel Corsa B 1.0 12V - zapala się check przy hamowaniu silnikiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tematów sporo przeczytałem ale i tak jakoś konkretnej informacji nie znalazlem.

Wymieniłem egr bo sypał błędami. Check zgasł momentalnie. Co prawda odniosłem wrażenie, że kopci czasami jak para wodna teraz.
Błędów jeszcze nie sprawdzałem, zrobie to niebawem.
Sonda nowa, przepływka też.
Do wymiany mam jeszcze obudowe filtra powietrza bo jest peknieta w 2 miejsach. może mieć to wpływ na to? jest peknieta pod filtrem czyli wiekszymi otworami zasysa powietrze. za przeplywka wszystko jest szczelniutkie. może jakieś nastawy przepustnicy czy coś? biegu jałowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam, tematów sporo przeczytałem ale i tak jakoś konkretnej informacji nie znalazlem.

 

We wszystkich tematach jakie czytałeś na pewno była myśl przewodnia że dolot ma szczelny.U ciebie nie masz takiego więc?Gdy zrobisz to do porządku to dopiero możesz szukać dalej gdy nie ustąpi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze takie szybkie pytanie o dolot. Każda puszka będzie pasować do 1.0 czy tylko od 1.0 i koniec?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pucha na filtr wymieniona a błędów nie ma, i dalej zapala sie check ale tylko na ciepłym silniku hamując silnikiem. można zwalniać nim, aż zacznie ciągnąć i check gaśnie. Lub wcisnąć sprzęgło. Jakiś plan jak to naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaje podpiąć pod program diagnostyczny ale jakieś Elmy czy inne cuda ,tylko Tech2 albo Opcom i jeździć z nim odczytując parametry.Nie ma moim zdaniem innego wyjścia.

Chyba że masz jakieś zwarcie w liczniku i ujawnia się przy przechylaniu auta w przód podczas hamowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wysłany: Dzisiaj 15:20 Nie odpala

Moje auto: Corsa B 1.0 12V (54 KM, 3 cylindry)

 

Cześć,

 

Mam pytanie jak w tym silniku jest zaplon rozwiazany? Kiedys wymienialem swiece i jest tam listwa co trzyma swiece. Jest gdzies jakis modul rozdzielajacy czy jakas cewka? Pompa paliwka dziala bo wlasnie wsaszilem dziadkowi nowa.prad dochodzi przekaznik dziala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać przecież że to cewka wspólna DIS

A wszystkim steruje sterownik

 

A w linku masz katalog części

 

https://opel.7zap.com/pl/car/s93/p/1/57-0/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, jutro sprawdze iskre. Ten sterownik to gdzie go szukac w tym silniku? Skoro paliwo jest a auto zgaslo na srodku skrzynia to co warto sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale że gdzie masz paliwo ?

W baku czy na listwie.

Tam musi być ciśnienie 3 bara.

Jaki napięcie masz na pompie?Połączyłem

Jakie ciśnienie masz na listwie?

Jest iskra na świecach?

 

No i pytanie dla czego nie kończysz tematów tylko walisz następne?

Połączyłem więc tematy aby nie było zaśmiecania

Szukałeś sterownika przy nogach pasażera na słupku ,pod plasikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.