Gość krychu12 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Witam Od początku zakupu miewam problem falujących obrotów , dokładnie na 1,5tyś obojętnie od biegu oraz na biegu jałowym czuć że rzuca silnikiem. Dzieję się tak na gazie (sekwencja stag300 ) jak i benzynie. Doszło jeszcze gaśnięcie na skrzyżowaniach , więc postanowiłem zlutować ukladzik na Max232 i zamieszam tutaj zdjęcia ze wskazań (bieg jałowy)Będę bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 No i co na podstawie tego mozna powiedzieć? Nic to nikomu nie da. Piszesz ze masz problemy na 1500 obr. A podajesz parametry z 775. I do tego zrzuty które nic nie mówią. Zrób logi i wrzuć na forum to może ktoś coś zauważy. Do tego po kupnie samochodu wiesz że powinno się zmienić filtry ,świece i w twoim przypadku też przewody WN (X16xel)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krychu12 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Zrobilem screeny z abcoma dokładnie z momentu falowania podczas jazdy.Cięzko było utrzyma 1500obr poniewaz falowanie na to nie pozwoliło . O jakie logi dokładnie Ci chodzi ? Jeśli chodzi ci o rejestrowanie z przebiegu jazdy to abcom nie ma takiej opcji , chyba ze są inne programy. Jestem tutaj nowy , więc proszę o wyrozumiałośc. Filtry , świece były wymieniane od razu po zakupie Przewodów WN nie wymieniałem , lecz sprawdzałem w nocy , a wiem , że lepiej dla świętego spokoju tak zrobić. Pozdrawiam Edytowane 19 Lutego 2018 przez krychu12   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 A właśnie o to chodzi. Z tego nie widać jak pracuje np. sonda czy EGR. Nawet na wolnych. Nie napisałeś nic o tym co pisałem wcześniej. Czy zrobiłeś serwis po zakupowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krychu12 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Po zakupie wymieniłem od razu rozrząd , świece , olej , rozrząd , wszystkie filtry , czyli to co należy zrobić po zakupie Edytowane 19 Lutego 2018 przez krychu12   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 A przewody WN?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krychu12 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Powiem Ci szczerze , że nawet nie pomyślałem o przewodach WN i ich nie wymieniałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 No a jak mają przebicia to na nic się zdaje wymiana świec bo prąd spieprza kablami. Ale jeszcze możesz sobie sprawdzić a nawet wymienić bo nie jest drogie sinik krokowy od wolnych https://opel.7zap.com/pl/car/j96/g/0/41-1/#2   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krychu12 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Krokowiec był wymieniany miesiąc temu i własnie juz sam nie wiem , bo w ciemno nie chcę wymieniac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 A jak wygląda przepustica? Czyściłeś ją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.