Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Piroman a może chcesz ori niemiecki i sobie wydrukujesz jak chcesz - schematy opis (ale po niemiecku) - i rozmieszczenie kabli i połączeń.

Noooo! Teraz to ja mogę takie Sintry produkować :) Dzięki wielkie!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83402-wi%C4%85zka-elektryczna-komory-silnika-30/page/2/#findComment-689165
Udostępnij na innych stronach

Większą część wiązki wymontowałem, wolno idzie bo stara się na bierząco identyfikować obwody i sprawdzać wiązkę, a nóż się uda :). Schematy pomocne, dziękuję, brakowało mi tylko spisu zabezpieczeń obwodów wg nomenklatury ze schematów, ale powoli dochodze i do tego. Niestety dzis z pewnym obrzydzeniem zamówiłem interfejs diagnostyczny, którym będę probował sam coś tam grzebać, zobaczymy co z tego wyjdzie. Nawiasem mówiąc w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/8127-bezpieczniki-i-przekazniki/są pewne błędy w opisie skrzynki spod maski, dalej nie studiowałem tego. Dzis następna runda, uparłem się że ten wóz będzie jeździł... bo jak nie to kupie sobie volkswagena... :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83402-wi%C4%85zka-elektryczna-komory-silnika-30/page/2/#findComment-689234
Udostępnij na innych stronach

Roman dlaczego piszesz że są błędy w opisach z tematu o bezpiecznikach i przekaźnikach? Czyżbyś coś znalazł?

Może problem polegać na tym że w krótkiej historii produkcji sintry inżynierowie z GM zrobili kilka modyfikacji elektryki w modelu bazowym, część jest opisana w tych schematach ale część nie.

Dlatego chyba Harnasiowi naprawił się abs po wymianie bezpiecznika od szybra (którego chyba nie miał w autku).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83402-wi%C4%85zka-elektryczna-komory-silnika-30/page/2/#findComment-689275
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ufff... nie było mnie chwilkę. Co do opisu bezpieczników, błędy mogą wynikać ze zmian konstrukcyjnych w trakcie produkcji ale nie sądzę. Myślę że to bardziej będą po prostu błędy i już. Np ten nieszczęsny bezpiecznik numer 31 to nie jest światło wsteczne, tylko plus dla komputerów, wybieraka skrzyni biegów i cewki zapłonowej. Nad resztą teraz pracuję, długo idzie bo mi się nawarstwiło pracy zawodowej. Ale generalnie wyprułem wiązkę silnika w całości, przejżałem dokładnie, przedzwoniłem, błedów jakichś strasznych nie znalazłem. Obecnie ją wrażam spowrtem do wozu. W między czasie nabyłem złącze diagnostyczne i po tych zabiegach bedę próbował sie doktoryzować sam z tego.

 

A tak BTW... Jak się zdejmuje hardtop z Frontery A...? :D

 

A ty OBCY po zabiegu...

 

3c3ca9a1437fd0f4med.jpg

Edytowane przez PiRoman

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83402-wi%C4%85zka-elektryczna-komory-silnika-30/page/2/#findComment-690266
Udostępnij na innych stronach

Np ten nieszczęsny bezpiecznik numer 31 to nie jest światło wsteczne,

 

Witam.Pytasz o bezpiecznik 31 według rozpiski w skrzynce pod maską ?

W schematach jest on pod numerem 85 i jest od świateł cofania.

 

numeracja skrzynki w kabinie jest taka sama jak w schematach ale już pod maską zaczyna się od 51.

Dlatego czasami trzeba zerknąć w numeracje fabryczną zgodna z schematami.

(Zerknij w załącznik)

 

Opis w tamtym temacie jest zrobiony na podstawie wklejki na obudowie, a ta była robiona dla zwykłego kierowcy co potrafi zmienić bezpiecznik czy żarówkę.

Temat powstał dziesięć lat temu gdzie dopiero zaczynaliśmy rozkminiać i poznawać nasze autka :D

bezppodmaską.png

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83402-wi%C4%85zka-elektryczna-komory-silnika-30/page/2/#findComment-690300
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Podepne się na szybko jeśli ktoś pozwoli wiem że gdzieś ten temat był ale odpowiedzi tam niebyło więc potrzebuje czujnik położenia wałka albo jak kto woli kurbewellesensor po niemiecku jednak nr gm 90505999 za chole...re nie umiem tego znaleść jest jeden typ który to ma ale chyba bez nastawienia mu trybów w szczęce się nieobejdzie więc wole nie . Widziałem jednak że jest ich więcej teoretycznie do tego samego silnika jednak gdzieś czytałem że mają inną oporność jak to jest z tymi czujnikami . Moge taki wymienić na inny np do 2.2 lub do 3.0 ale inny numer gm ? Objawy to błąd muwiący o czujniki a raczej jego problemach elektrycznych oraz nieodpala. Dzieki za odpowiedz z góry.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83402-wi%C4%85zka-elektryczna-komory-silnika-30/page/2/#findComment-801490
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności