Gość A_FLY Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Ponieważ wydajność zamontowanych fabrycznie wtryskiwaczy to 100KM, (MED pomarańczowe). Siłą rzeczy nie są wstanie obsłużyc całej dostępnej mocy silnika, w całym zakresie obrotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Widzę że to fabryczne LPG w Oplach to już bubel jakich mało. Albo problem z przełączaniem na LPG albo jak u Ciebie za słabe wtryski, lub mapa i ustawienia z d.py. Nie podpisali się panowie z GM   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Nie do końca nie popisali się. Jest jeszcze opcja taka że jest to celowe. Przy wyższych zakresach silnik wchodzi w pętle otwartą i czyta z mapy ustawienia. A jeżeli przez złe ustawienia LPG mapa była by rozjechana to jest w stanie wypalić zawory po długiej jeździe. A tak masz podpieranie się w miarę prawidłową mapą Pb przy wyższych obciążeniach. Przy pętli otwartej powinno się regulować LPG na AFR. A nie widziałem gazownika który by tak robił Tak np. zrobił gazownik znajomemu. Przyjechał do rodziny na 3 tygodnie z roboty w Holandii ,pojechał sobie wyregulować LPG do gazownika. Po tej regulacji gdy wrócił do Holandii było już po silniku. Na pełnym gazie jazda i wypalone zawory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra 98 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Masz rację jeszcze nie miałem LPG,pytalem gazownia czy będę miał dotrysk PB, powiedział ze nie potrzeba przy 120 km, ze daje się do słabszych mocy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 To nie chodzi o GM tylko o to jebane Landi. W skodach też na wyższych obrotach zużywają benzynę a nie sam gaz. Dlatego nie warto kupować auta z dołożonym przez ASO zblokowanym Landi Renzo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Skłaniam się raczej do tego co pisze Adam, to raczej nie jest wina Lando tylko schemat i widzimisię producentów aut. Dlaczego jestem tego zdania ? - bo takie same instalacje LPG ale zakładane po za "fabryką" spisują się normalnie. To producenci aut mają sraczkę i na wszelki wypadek narzucają takie a nie inne ustawienia i rozwiązania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Na pewno też. Dlatego wolę zakładać polskiej produkcji komponenty gdzie nawet sam mogę kupić kabel za 30zł i poustawiać jeśli potrafię. Do tego wybieram to co potrzebuje do danej mocy i silnika. A nie jak to jebane Landi zablokowane sterowniki i zero ruchu a dodatkowo jakieś mizerne padające wtryski z kosmiczną ceną.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 A tu się w pełni zgadzam, te oszczędności to już z kolei typowa wina producentów aut. Sam jeżdżę na LPG już ponad 20 lat i przerobiłem kilka generacji i producentów LPG, ale takich cyrków jakie są z tymi fabrycznymi to nie miałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-690260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra 98 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam wczoraj wypróbowałwem merivke ile da radę na maxa ,kilka postów do tyłu ktoś napisał ze tylko na 4 biegu mozna wykręcić ile fabryka dała. 5 bieg wrzuciłem jakoś 140i zaczełem ja bujać,doszlam 200 km/h na prostej i bylo lekkie wzniesienie jak zjeżdżałem to było 210km/h. Według licznika a na GPS bylo196 km/h i to cały czas na 5 biegu i spokojnie dawała rade. A co do rzucania to jak pisałem wyżej jak szybko jechałem kompletnie nie rzucało meriva,ostatnio jak jechalem to powyżej 140 miałem pietra,nie wiem ale wtedy miałem opony zimowe teraz mam letnie Michelin może to powód???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83531-zachowanie-merivy-na-drodze/page/3/#findComment-691172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.