Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam Koledzy! W mojej Sintrze pojawił się następujący problem: podczas przełączania nawiewu regulatorem prędkości na panelu sterowania pozycja 1, 2 i 3 jest cały czas taka sama (niezmienna) i wynosi prędkość nawiewu z pozycji 3. Przełączając na pozycję 4 i 5 odczuwam wzrost mocy nawiewu. Co mogło się popsuć i od czego zacząć szukać? Za pomoc bardzo dziękuję i pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 to może być głupota np.jakiś opornik.Najlepiej to wyciągnąć i zawieżć do elektryka pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Wczoraj mialem ten sam problem. Wystarczyło 20 minut i jest OK Pokrętło regulacji to zawór pneumatyczny który przełącza kierunek nawiewu. A nie jak napisał kolega . nie ma tam zdnego opornika. Sintra 2,2GLS Do rzeczy. 1. Trzeba sprawdzić czy przewody pneumatyczne nie są załamane i nie blokują przepływu powietrza. 2. W tym celu wymontowałem schowek pasarzera. 2 lub 4 śruby i dywanik pod scowkiem. 3. Wymontowałem panel z pokętłami. 2 śruby. 4. Po wykonaniu powyrzszych czynności wszystkie przewody i połączenia są dobrze dostępne. 5. Przewody są w różnych kolorach. 6. Instalacja działa pradopodobnie podcisnieniowo. 7. Przewód czarny ( u mnie) to jest główny. Zasilał fioletowy, a z fioletowego szło dalej na reszte. 5 sztuk 8. Należy go odłączyć i sprawdzić czy leci przez niego powietrze, na włączonym silniku. 9. Jak nie to znaczy że niedochodzi powietrze z silnika i trzeba szukać przy silniku. U mnie odłączył się i to była przyczyna. 10. Jak dochodzi i nie przełącza, to dopiero trzeba sprawdzić przewody dochodzące do pokrętła i samo pokrętło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Czołęm Mam podobny kłopot - nie chodzi wprawdzie o moc nawiewu ale o przestawianie kierunku - szyba, nogi itd. Sprawdiłęm przy przełączniku - wszystkie rurki ok. dalej po odkręceniu osłony od spodu deski rozdz. równierz w porządku - czyli sprawa tkwi gdzieś w połączeniu głównej rurki zasilającej z silnikiem. Ktoś próbował się do tego dobrać bez kanału itp? Cos jakby nie podawało ciśnienia (podciśnienia?) na zawór sterujący nawiewami.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Przewód jest przy kolektorze ssącym gumowy lużny połącz go z plastikowym na plastikowym jest harmonijkowa koszulka. I to wszystko.przekrój przewodów ok. 6mm.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 hmmm mam dokladnie ten sam problem mialem sie brac przez weekend za rozkrecanie ale jakos zeszlo . wiec moze bede mial chwile obejrzec te przewody ja to ciemny jestem - nie wiem gdzie szukac tego kolo kolektora widze tyle przewodow plastikowych ze wymiekam a jak zczalem ogladac jak rozkrecic schowek to tez zrezygnowalem rozumiem ze u gory 2 srubki na krzyzak a na dole schowka widze chyba z 5 na trojkat no chyba ze zle patrze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 W komorzw silnika po prawej stronie wychodzą przewody paliwowe osłonięte ,tyż obok nich wychodzi zbrojony przewód stalowy pzekształcony następnie w plastikowy(podciśnieniowy przewód do nawiewu),z charmonijkową osłoną olastikową .Połoncz go z przewodem wychodzącym z podstawy cewki (tuż przy złoczce od przewodu cłodzącego).Po lewej stronie podstawy cewki od strony przedniej grodzi. TO dotyczy tylko kierunu nawiewu nie jego prędkości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 A jeżeli wcale nie ma 1 i 2 biegu nawiewu to raczej padnięte pokrętełko lub coś w silniku od dmuchamy ?? Dobrze główkuje ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 heh nie wiem pooglądałem te przewody w komorze silnika wydaje mi sie ze wszystko jest ok nie znalazłem nic wypiętego ani wiszącego zastanawiam mnie tylko jedno bo coś jest nie tak . pod maska w okolicach kolektora mam 3 zawory erg ( tak sie to chyba nazywa i do nich ida sobie takie przewody plastikowe około 6 mm i na jednym z nich dokładnie prawym jest po prawej stronie zaślepka - mechanik mówił mi ze to powinno iść do jakiejś "gruszki" która zamontowana jest po prawej stronie kolektora ja oczywiście tego nie mam ( znalazłem to w sieci i nazywa sie to zbiornik podciśnienia - ale wydaje mi sie ze nie ma to związku ze sprawa a pisze to dlatego ze po zdemontowaniu schowka znalazłem taki sam przewód który tez jest zaślepiony śrubką i nie mam pojęcia gdzie to idzie niestety do panelu sie nie dobrałem gdyż nie mam "wypinacza" do radia i nie chciała mi zejść maskownica no i sie poddałem na razie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 moze dobrze byloby pokazac na jakichs zdjeciach... jak trzeba to zdjecia silnika zrobie, pod konsole nie udalo mi sie jeszcze dostac... [edit] znalazłem zdjęcia, które mogą się do tego nadawać... zdjęcie 1 | zdjęcie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.