Gość [email protected] Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, Jak na zdjęciu widać, mam roklepany trochę klin na wale. Zastanawiam się tylko ,czy mocne dokręcenie koła pasowego z klejem do gwintów zapobiegnie dalszemu rozbijaniu się wału. Ewentualnie, czy jest jakiś life hack/ prosta metoda naprawy. Szczerze mówiąc ,szykuję się mentalnie na wymianę wału. Wszelka pomoc mile widziana! Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez [email protected]   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Przede wszystkim nie dawaj kleju. No chyba, że chcesz potem ciąć i rzezać szlifierą. Nie odkręcisz potem tego. W Fordach (tfu!) są bezklinowe koła i na wale i na wałkach. Na wale przychodzi 230Nm o ile pamiętam i jest git. Więc tutaj pokusiłbym się o jakieś 200Nm z okładem i powinno grać. Jak masz możliwość to kup nową śrubę wału - ona się rozciąga przy dokręcaniu tak samo, jak szpilki głowicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [email protected] Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Z okładem? . Wybacz ,ale nie rozumiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Z zapasem, czyli ponad 200Nm...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.