Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, ja mialem takie sam problem (zmulone autko na niskich obrotach) pomoglo odpiencie kostki od przeplywomierza, autko odrazu wystartowało jak rakiera, lecz samo odpiecie nie zalatwia problemu niestety bede musial kupic nowy ale przynajmniej przyczyna zmulenia znaleziona. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 WYMIENILEM PRZEPLYWKE na boscha nowa i lipa. silnik zwlaszcza na zimnym wchodzi w tryb awaryjny (traci moc i odcina przepływomierz przechodzac na parametry zastepcze pracy silnika) kiedy podgazuje go np na swiatlach (delikatnie podciagne do ok 1500obr/min check engine gasnie i wszystko wraca do normy. zdarza sie to częściej na zimnym silniku na rozgrzanym rzadziej. Jeżdziłem tak z 0.5 roku i wkońcu na trasie jak już wszedl w tryb awaryjny to wychodzil z niego gdy wcisnolem pedal gazu do konca na wysokim biegu (czyli gdyby byl to gaźnik to bym go poprostu zalewal zbyt bogata mieszanka jednak dla przepływomierza to sygnał do podania większej dawki paliwa i po ok 5sekundach kontrolka gasnie. posd koniec tej gehenny kontrolka paliła się już cały czas qyjołem przepływke pogmerałem w niej wykończywszy ją do końca kupiłem nową i co? jest podobnie jak z poprzednią na poczontku tej drogi. Próbowałem restartować komputer odłączając klemy akumulatora, podpinać go na zimnym i nic. Dziś jade na komputer sprawdzić czy może błąd zapisał się trwale i jakiś sygnał go wywołuje bez konkretnej przyczyny. Z pompkami vacum tez mam problem bo te które są po lewej koło akumulatora mają pod kostką elektryczną miejsce na podpięcie wężyka a u mnie od jednej końcówka jest ułamana a w drugiej poprostu nie podpięta-czyli łączy się z atmosferą. AAA EGR z niego dmucha mi powietrze i t mnie tak nie martwi jak to że z olejem silnikowym pewnie turbo nadaje się już do regeneracji. Jak coś ktoś to dzięki ja mam jeszcze sporo doświadczeń z tą kur...ą więc chętnie pomogę jak coś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 To kolo akumulatora to sa elektrozawory a pompka vaku jest tylko jedna i jest na walku rozrzadu. Jak masz nie podpiete te wezyki pod te elektrozawory to co sie dziwisz ze sie zapala check. Normalen wykrywa niesprawnosc i przechodzi w tryb awaryjny. Wymien ten z ulamanym króćcem aslbo sprobuj jakos dorobic do niego kawalek wezyka. Zepnij to wszytsko a problemy znikna. Mozesz tez przy tej procedurze dla pewnosci wyczyscic jeszcze EGR. Od tych elektrozaworow jak odepniesz kabelki to tez wywali blad, Jak w kabelki wlozysz opornik symulujacy tez wywali blad bo auto monitoruje nawet jak bardzo sie otwieraja te elektrozawory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 ok to elektrozawory tyle że ja nigdy nie miałem ich podłączonych tzn na dole pod kostką jest jedna rurka i ona jest nie podłączona i nie wiem z czym miał bym ją połączyć? myślałem że to dopowietrzenie ale rurka która wystaje sugeruje że trzeba by na nią nałożyć jakiś wężyk ale jaki jak ja nic tu już do podłączenia nie mam? myślałem też że może one są połączone razem ktoś coś grzebał ułamał a krótki wężyk je łączące wyrzucił czy co? z kolei ten koło turbiny ma tam krótki wężyk i dziną końcówke wyglądającą na mały filterek tyle że pewnie rozwalony bo wygląda na to żę połowy brakuje tzn drugiej części tego filterka zaworka to ma średnice ok 10-15mm nie duże:) na sam naprawiam opel astra brak rysunków i schematów dlatego się tak miotam. macie jakąś dobrą intrukcje warsztatową co by wszystko było a nie tylko jak wymienić pióra wycieraczek???[/fade]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 każdy z 3 elektrozaworów ma (lub powinien mieć bynajmniej) na dole pod kostką gumową rurkę z filterkiem. zapobiega to ich zabrudzeniom i nie powinny być ze sobą połączone (mają zostać luźne). połączone natomiast muszą być wszystkie wyjścia VAC i OUT. sprawdzanie elektrozaworów i czyszczenie opisał kolega Mar w temacie - problem z elektrozaworami rozwiązany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 dzieki. no to je wyciagne i przeczyszcze bo ten od EGRa tak mi halasuje właściwie to któryś z tych dwóch koło siebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 i tak ma być To klekotanie i brzęczenie znaczy, że cewka sięnie zkleiła i że jest na chodzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Witam a ja mam taki problemik ze mi autko tez szarpie ale jak sie tempertura ustawi to przestaje szarpac i teraz nie wiem co to albo przeplywomierz lub ten czujnik temperatury aaa i dodam ze pali mi jak smok miał ktos taki problem Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 miał ktos taki problem Pozdro... a na kompie byłeś - jakie błędy wywaliło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-268074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Ja właśnie wymieniłem przepływkę u siebie chociaż jeszcze chodziła. Wywalało mi błąd P0400 ale okazało się że zawieszał się elektrozawór turbiny i wywalał błąd. Przepływkę założyłem na nową i dopiero okazało się, że auto dostało mocy i przestało kopcic kiedy dostało w palnik Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-267394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.