Gość Andrzej 1,2,3 Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Witam wszystkich. Mam problem z Movano 2000r 1.9 dti. Wszystko zaczęło się ok momentu kiedy pękł pasek rozrządu. Jak wiadomo Glowica, zawory do naprawy + nowy rozrząd. Po złożeniu wszystkiego, odpalił bez zarzutów, nie kopcił, pracował bardzo przyzwoicie jak na tak leciwe auto. Jednak po dodaniu gazu powyżej około 1600rpm zapala się czerwona kontrolka STOP i check engine również czerwony i z napisem stop. Na komputerze wychodzi błąd "siłownik wyprzedzenia" Pompa była rozbierana, czyszczona i sprawdzany sam siłownik. Rozrzad rozbierany, sprawdzany i próbowany na różne sposoby i kombinacje 8 razy. Nadal to samo. Wymieniona kpl pompa na drugą- nadal to samo. Kąt wtrysku ustawiany, sprawdzany i próbowany na różne sposoby- nadal to samo... O filtrach i nowej turbinie nie wspomnę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym i wie jak zwalczyć ten problem? Z góry dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84263-problem-z-b%C5%82%C4%99dem-si%C5%82ownik-wyprzedzenia/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Kolego Opel Movano ma swoje miejsce - gdzie przenoszę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84263-problem-z-b%C5%82%C4%99dem-si%C5%82ownik-wyprzedzenia/#findComment-694733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 To uklad common rail czy wtrysk bezposredni?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84263-problem-z-b%C5%82%C4%99dem-si%C5%82ownik-wyprzedzenia/#findComment-694800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.