Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżę, bo i u mnie pewien problem z kontrolką autka z kluczykiem.

 

Diesel, 1.7 z 2003r.

 

Co jakiś czas- zwykle gdy przez kilkanaście minut utrzymuję wyższą stałą prędkość- zapala się ta właśnie kontrolka. Najczęściej gaśnie samorzutnie, czasami świeci do czasu zgaszenia silnika, po odpaleniu jej nie ma.

Przy włączeniu zapłonu kontrolka pojawia się i gaśnie dopiero przy włączeniu silnika, więc coś nie tak.

Wypedałowałem błąd metodą nożną- jeżeli dobrze odczytałem to wyszło 0335, prawdopodobnie więc chodzi o "nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego". Dodam, że żadnych zmian w pracy silnika nie widzę.

Szukałem w sieci informacji na ten temat, podobno winny może być albo sam czujnik, albo przewody do niego.

Miał ktoś może podobny problem w korsiaku?

 

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  W dniu 22.06.2018 o 18:25, Tomaszzz napisał:

Szukałem w sieci informacji na ten temat, podobno winny może być albo sam czujnik, albo przewody do niego.

Rozwiń  

 

Doszukałeś się już więc do dzieła.

Miernik do ręki i rób pomiary .

Są filmiki jak go mierzyć.

Są porady na forum też.

 

  • 2 miesiące temu...

Cześć, mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Około dwa miesiące temu podczas jazdy corsa C 1.7 dti sama mi zgasła. Problemem okazał się sterownik pompy. Sterownik został naprawiony, jednak od tego momentu pojawia mi się kontrolka samochodu z kluczem. Błędy po podłączeniu do komputera to niskie napięcie na EGR, niskie napięcie na świecach żarowych oraz niskie napięcie gdzieś jeszcze(Nie pamiętam już dokładnie). Co może powodować te błędy ? Zanim sterownik został naprawiony, auto stało praktycznie miesiąc i nie było odpalane, mogło to mieć jakiś wpływ ?

 

A jak myślisz dla czego masz niskie napięcie?

A domyślasz się skąd się bierze napięcie?

W aucie z akumulatora i z altka.

Ktoś to pomierzył?

 

  • 3 lata później...

Mam ten sam problem z kontrolką. Kiedy się zapala w czasie jazdy czuć lekkie szarpnięcie i trochę spada moc. Po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko jest ok. Do następnego razu. Komputer podał błąd pedału gazu. Zastanawiam się, czy powinienem wymienić pedał gazu?. Opel corsa c 1.2 2003 r.

 

Jaki kod błędu?

Pomyśl logicznie .Pedał gazu jest na przewodach nie na lince.

 

 

Do sprawdzenia zacisk 37 w złączu X53

Czyli przewód w wiązce lub sterownik silnika

 

Dzięki. Sam nie jestem mechanikiem i szukam porad, by sprawdzić czy sam to ogarnę, czy lepiej iść do fachowca

 

Napisalem przecież co masz sprawdzić.

Nie ogarniasz to lepiej zawieź do elektryka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności