Skocz do zawartości
mariusz4553

Slabe grzanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Astra g x17dtl 99rok.

Problem polega na slabym ogrzewaniu :(

w silniku temperatura w normie czyli jakies 88 ale to grzanie to masakra. Nie ma tego ciepla co powinno byc czyli ze nie mozna utrzymac reki na kratce. Co moze byc ? Przewody ktore wchodza z tylu silnika w nagrzewnice to nie da sie utrzymac bo gorace a w kabinie to juz jest 50%mnMoj:( zapchana nagrzewnica ? Zaeorek ? Moze ktos juz cos takiego mial. Prosze o pomoc 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest o tym dużo napisane.

Jest filmik z wymiany nagrzewnicy na którym widać zawór trójdrożny.

Tylko znaleźć oglądnąć i według niego sprawdzić czy masz zawór .

Jeżeli nie to płukanie nagrzewnicy lub wymiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki. Teraz troszke staralem sie zobaczyc jak to dziala od nowa gdy auto w mare wystygnie I zobaczylem ze gdy auto pracuje na biegu jalowym silnik zlapie swoja temperature i zobaczylem jeden mankament ze weze ktore wchodza z komory silnika w nagrzewnice to gorny robi sie goracy a dolny jest taki letni :(


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Letni bo oddaje temp. nagrzewnicy.

Więc na początku zawsze będzie chłodniejszy.

Wstawiłem ci filmik.

Posprawdzaj sobie jak na filmiku czy masz zaworek czy nie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodza jakies dwa kabelki z obudowt nagrzewnicy i z tego co dalem rade wychwycic to sa podłączone do nadmuchu tutaj przy samej poduszce  od pasażera. Ale tez na wolnych obrotach grzanie jest a gdy chwile pochodzi na wolnych grzanie znika 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc myśląc logicznie zamyka się zaworek od wyższej temp. Albo jest przytkany.

Aby się dowiedzieć co jest niestety trzeba go wyjąc.

Jak ?

Masz na filmiku.

Więc powodzenia i daj znać co było.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo nagrzewnica zasyfiona i tylko przy duzych obrotach przechodzi wieksza ilosc plynu lub zaworek. Nowa nagrzewnica zamowiona wrazie wypadku. Jutro biore sie do roboty i odezwe sie co bylo nie tak 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. 

Jednak nagrzewnica byla zapchana. Nie bawilem sie w czyszczenie tylko zalozylem nowa :) i teraz jest git ;) Dzieki mozna zamykac :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zaworek sprawny?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.