Skocz do zawartości

Meriva 1.4 Z14XEP


Gość bilder

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Mam możliwość kupienia merivy (I) z 1,4 z 03.2010 roku z instalacją lpg Landi Renzo ( tak to się chyba nazywa) Całe jeździ sprawne ma 180tys przebiegu a cena 13 tyś zł. Vin

W0L0XCE75A4193990

Na benzynach nie znam się wg;/ całe życie tylko diesle.
Zastanawiam się czy 1.4 z gazem od nowości to dobry wybór? czy polecalibyście coś innego?
Dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tam hydrauliczne popychacze więc nie musisz się martwić o zawory.

Problem może tkwić w LPG.

180 tys to dużo .

Musiałbyś podjechać do gazownika aby ją dokładnie przegląnął.

No i łańcuszek rozrządu do sprawdzenia

13 tys. to trochę podejrzanie mało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z zagranicy bez pośredników itp.
przebiegu się nie bałbym jakby to sama benz była.
Dlatego sam nie wiem co robić, bo jechać szmat drogi to mi się nie uśmiecha, chyba że coś jeszcze sensownego znajdę, jak nie jeden to drugi :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fabryczny gaz? Opel do silników z fabrycznym gazem z tego co wiem stosuje inne głowice i zawory i wówczas jeżeli jest w dobrej kondycji to nie ma chyba przeciw wskazań przed kupnem jeżeli instalacja dokładana to .... niech się wypowiedzą fachowcy jak gaz do silnika dedykowanego jedynie pod benzynę znosi eksploatacje na lpg przy takich przebiegach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach