holcu Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Padła propozycja kolegi rakus aby wszystkie dane techniczne oraz dostępne silniki wraz z parametrami zebrać w jednym miejscu. Moim zdaniem pomysł jak najbardziej trafiony. Jeśli macie jakiekolwiek dane odnośnie opelków , proszę w tym temacie umieścić posiadane dane. Gdy już zostanie zebrana odpowiednia ilość danych utworzę nowych dział a w nim parametry według silników umieszczanych w Oplach. Co myślicie o tym pomyśle i proszę się nie krępować z umieszczaniem danych. Pozdrawiam Holcu[glow=blue][/glow]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Dobry pomysł popieram Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez Bogo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-283798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Opel Corsa B 1,0i 12V SILNIK / o zapłonie iskrowym, czterosuwowy, trzycylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, wielozaworowy (po cztery zawory na jeden cylinder), z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu, napędzający koła przednie Typ silnika X10XE Średnica cylindra 72,5 mm Skok tłoka 78,6 mm Pojemność skokowa 973 cm3 Stopień sprężania 10,1 Ciśnienie sprężania - nominalne 1,4...1,6 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,1 MPa Moc maksymalna 40 kW (55 KM) Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5600 obr/min Moment maksymalny 82 N×m Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2800 obr/min Układ rozrządu / dwa wałki rozrządu w głowicy, podparte na czterech łożyskach każdy, napędzane łańcuchem jednorzędowym, napinacz łańcucha hydrauliczny, dwanaście zaworów w głowicy (6 ssących i 6 wydechowych) Luz roboczy zaworów / zerowy, zastosowano popychacze hydrauliczne Łańcuch napędu rozrządu / jednorzędowy - liczba ogniw 130 - naciąg / regulowany automatycznie napinaczem hydraulicznym wspomaganym sprężyną Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylator elektryczny sterowany termowyłącznikiem umieszczonym na chłodnicy Termostat / o oznaczeniu 92 - temperatura początku otwarcia 92°C Układ smarowania / pod ciśnieniem Pompa oleju / zębata, o zazębieniu wewnętrznym, umieszczona na zewnątrz kadłuba od strony napędu rozrządu, napędzana bezpośrednio od wału korbowego Ciśnienie oleju (w temperaturze oleju 80°C) / na biegu jałowym wynosi co najmniej 0,15 MPa Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez Bogo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-283795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Wielkie Dzięki Bogo. Utworze nowy dział i tam przeniosę Twoje 2 posty. Obszerne dane techniczne SUPER !!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-283730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozack Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 A może by takie coś zrobić na głównej stronie? http://opel24.com   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-283671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Aha, w tym linku http://forum.opel24.com/opel-corsa-parametry-i-silnik-vt12747.htm jest tabela z danymi ale nie potrafię jej skopiować i przenieść tutaj. Może ktoś to zrobi za mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-283661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-283630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) Corsa B czy z C14NZ czy X14XE Opel Corsa B Joy/Viva/ (1993-1996) /Sport/GLS 1,4i SILNIK / o zapłonie iskrowym, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu, napędzający koła przednie Typ silnika C14NZ Średnica cylindra 77,6 mm Skok tłoka 73,4 mm Pojemność skokowa 1388 cm3 Stopień sprężania 9,4 0,2 Ciśnienie sprężania nominalne 1,3 MPa dopuszczalna różnica między cylindrami 0,1 MPa Moc maksymalna 44 kW (60 KM) Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5200 obr/min Moment maksymalny 103 Nm Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2800 obr/min Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na pięciu łożyskach, napędzany paskiem zębatym, napinacz paska mechaniczny Luz roboczy zaworów / zerowy, zastosowano popychacze hydrauliczne Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu i pompy cieczy chłodzącej Typ / Gates Powergrip 40433 17 mm Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylator elektryczny sterowany termowyłącznikiem umieszczonym na chłodnicy Termostat / o oznaczeniu 88 temperatura początku otwarcia 88C temperatura pełnego otwarcia 106C Wentylator / elektryczny pięciołopatkowy o średnicy 280 mm (wersje bez klimatyzacji) lub 305 mm (wersje z klimatyzacją) temperatura włączenia 100C temperatura wyłączenia 95C Zawór nadciśnienia / umieszczony w korku zbiornika wyrównawczego, o oznaczeniu 120 nadciśnienie otwarcia zaworu 120...135 kPa Układ smarowania / pod ciśnieniem Pompa oleju / zębata, o zazębieniu wewnętrznym, umieszczona na zewnątrz kadłuba od strony napędu rozrządu, napędzana bezpośrednio od wału korbowego Ciśnienie oleju / w temperaturze oleju 80C na biegu jałowym wynosi co najmniej 0,15 MPa Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym, AC X 93 lub Purflux LS 530 Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez Bogo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-282242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Gdy już zostanie zebrana odpowiednia ilość danych utworzę nowych dział a w nim parametry według silników umieszczanych w Oplach.Ewentualnie w każdym dziale danego modelu podpiąć temat z parametrami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-282241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) Opel Astra II 1,7 TD (1998-1999) SILNIK / o zapłonie samoczynnym, doładowany turbosprężarką z chłodzeniem powietrza doładowanego, z wtryskiem pośrednim do komory wirowej, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu, napędzający koła przednie Typ silnika X17DTL Średnica cylindra 82,5 mm Skok tłoka 79,5 mm Pojemność skokowa 1700 cm3 Stopień sprężania 22,0 Ciśnienie sprężania - nominalne 1,85 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,15 MPa Moc maksymalna 50 kW (68 KM) Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4500 obr/min Moment maksymalny 132 N×m Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 1800...3250 obr/min Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na pięciu łożyskach, napędzany paskiem zębatym, napinacz paska mechaniczny Luz roboczy zaworów / zerowy, zastosowano popychacze hydrauliczne Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej - długość 1408 mm - szerokość 24 mm - liczba zębów 176 - regulacja naciągu / półautomatyczna za pomocą sprężyny napinacza - wymiana / co 60 000 km lub co 4 lata Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylator elektryczny sterowany termowyłącznikiem Termostat / umieszczony z prawej strony głowicy, o oznaczeniu 92 - temperatura początku otwarcia 92°C - temperatura pełnego otwarcia 107°C Wentylator / elektryczny, pięciołopatkowy, o średnicy 366 mm, sterowany termowyłącznikiem - temperatura włączenia 100°C - temperatura wyłączenia 95°C Nadciśnienie otwarcia zaworu korka zbiornika wyrównawczego 120...135 kPa Układ smarowania / pod ciśnieniem, z chłodnicą oleju Pompa oleju / wirnikowa, umieszczona na przednim końcu wału korbowego i napędzana bezpośrednio Ciśnienie oleju (w temperaturze 80°C) / na biegu jałowym wynosi co najmniej 0,15 MPa Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym, Purflux LS 891 Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez Bogo Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8540-dane-techniczne/#findComment-281796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.