Gość Pietros Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Witam. Poszukuję informacji o skrzyni F23 a dokładnie o łożyskowaniu dyferencjału. Problem jest taki że przegub wewnętrzny od strony kierowcy ma luz około 3-4mm na boki. Luz jest w skrzyni sto.po.sto stojąc pod samochodem mogę ruszać całym przegubem góra dół. Myślałem że może na frezie ale kupiłem nowy przegub GSP i jest to samo. Przeszkadza mi to bo zmieniłem wszystkie 4 przeguby i przez dwa tygodnie było super a teraz mi wibruje kierownica, jadąc tam powiedzmy stówkę jeśli dodaję równomiernie gazu drgań niema ale jak tylko gaz puszczę telepie jak nie wiem co. Z innych gratów mam wszystko nowe, na ścieżkę też jeździłem ale nic nie znaleźli. Na domysły sobie gadałem z diagnostą i mnie na to naprowadził. Ten luz to jest ewidentny i ta wibracja jak by koło było kwadratowe. Nie rozbierałem takiej skrzyni, jest tam możliwość kasacji luzu lub wymiany łożyska? Domyślam się że będzie stożkowe, może ktoś to robił? Zimno się zrobiło i uszczelniacz na wale się chyba poddał bo się coś mi tam poci więc i tak skrzynkę będę miał na "stole" nie długo. Astra G 2.0 16V 2000r motór X20XER czyli wersja ŁOPC a skrzynka GETRAG oryginalna krótka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85405-mechanizm-r%C3%B3%C5%BCnicowy-f23/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Nie ma regulacji. Reguluje się podkładkami. https://opel.7zap.com/pl/car/t98/h/4/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85405-mechanizm-r%C3%B3%C5%BCnicowy-f23/#findComment-701177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.