Gość Pietros Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Witam. Poszukuję informacji o skrzyni F23 a dokładnie o łożyskowaniu dyferencjału. Problem jest taki że przegub wewnętrzny od strony kierowcy ma luz około 3-4mm na boki. Luz jest w skrzyni sto.po.sto stojąc pod samochodem mogę ruszać całym przegubem góra dół. Myślałem że może na frezie ale kupiłem nowy przegub GSP i jest to samo. Przeszkadza mi to bo zmieniłem wszystkie 4 przeguby i przez dwa tygodnie było super a teraz mi wibruje kierownica, jadąc tam powiedzmy stówkę jeśli dodaję równomiernie gazu drgań niema ale jak tylko gaz puszczę telepie jak nie wiem co. Z innych gratów mam wszystko nowe, na ścieżkę też jeździłem ale nic nie znaleźli. Na domysły sobie gadałem z diagnostą i mnie na to naprowadził. Ten luz to jest ewidentny i ta wibracja jak by koło było kwadratowe. Nie rozbierałem takiej skrzyni, jest tam możliwość kasacji luzu lub wymiany łożyska? Domyślam się że będzie stożkowe, może ktoś to robił? Zimno się zrobiło i uszczelniacz na wale się chyba poddał bo się coś mi tam poci więc i tak skrzynkę będę miał na "stole" nie długo. Astra G 2.0 16V 2000r motór X20XER czyli wersja ŁOPC a skrzynka GETRAG oryginalna krótka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Nie ma regulacji. Reguluje się podkładkami. https://opel.7zap.com/pl/car/t98/h/4/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.