Skocz do zawartości

Stukot w silniku astra j 110km 2011r.


Gość Michalzdw85

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Michalzdw85

Witam. Ja u siebie w astrze j 2011 110km mam taki problem jakis dziwny stukot jakby metal o metal pukał zaczelo sie od tego ze pasek zapiszczał potem spalanoe sie podniosło do 2 l na h i pochwili opadlo do normy po przejechaniu jakis 30 km zaczelo walic jak sie sprzęgło wciska i puszcza gaz ustaje ale tylko w czasie jazdy na wolnych caly czas tak puka. Co moze byc ... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz się wysilić , dźwignąć maskę i sprawdzić w jakim rejonie silnika masz stuki.

Domyślasz sie chyba że trafiłeś na forum motoryzacyjne a nie wróżbitów?

Możesz się też wysilić i podać jaki silnik i jaki osprzęt?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalzdw85
32 minuty temu, adam1954 napisał:

A możesz się wysilić , dźwignąć maskę i sprawdzić w jakim rejonie silnika masz stuki.

Domyślasz sie chyba że trafiłeś na forum motoryzacyjne a nie wróżbitów?

Możesz się też wysilić i podać jaki silnik i jaki osprzęt?

110km 1.7  a17dcj 2011 r jak odpinalem wtryski to na jednym nic zero reakcji a na reszczie silnik zaczął szarpać jakby gubil dawkę paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się przyglądnął paskowi rozrządu .

Czy nie przeskoczył.

Oraz kielichy zaworowe 41

https://opel.7zap.com/pl/car/p10/e/10/21-1/#41

 

Luz jest na nich do regulacji.

Pytanie czy pasek nie przeskoczył i nie skrzywił zaworu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalzdw85

Wiesz tego nie wiem czy nie przeskoczył pasek zamieszczał na wolnych obrotach jak spytałem na swiatlach spalanie pozzlo na 1,4l/h i spadło po chwili do 0,6 potem przez jakies 30 km bylo ok i zaczelo stukac. Ale dzieki za info jutro jade do mechanika i zobacze co powie 

Edytowane przez Michalzdw85

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podniesienie spalania mogło mieć też inny powód.

Zacierająca się jakaś rolka napędowa lub prowadząca.

Daje większe obciążenie i spalanie może rosnąć.

Sprawdzić trzeba po kolei wszystko

Od napędu paska klinowego ,przez pasek rozrządu a skończywszy na wałku rozrządu i zaworach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności