Skocz do zawartości

Problemy z rozrusznikiem Agila 1.2 2007


Gość al6ert

Rekomendowane odpowiedzi

Opel Agila 1.2 2007 benzyna bez lpg.

 

Auto ma problem z rozrusznikiem - po przekręceniu kluczyka rozrusznik tylko pyka/stuka.

Na nowym rozruszniku jest tak samo. Akumulator podmieniłem na sprawny - to samo.

 

Zrobiłem obejście - odpiąłem przewód od elektromagnesu (?) - ten cienki - i podpiąłem się bezpośrednio pod + na akumulatorze - to samo :/
Przy wyłączonej stacyjce (bez kluczyka) to obejście daje taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w stacyjce - włącza się pompa paliwa, zapalają lampki na tablicy - JAKIM CUDEM??

 

Może jest ktoś w posiadaniu schematu instalacji elektrycznej?
Ogólnie sprawa jest pilna bo auto służy do pracy.

 

PS Witam na forum!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten cienki jest od sterowania cewką rozrusznika.

On ma być tylko chwilowo zwarty do plusa.

Druga sprawa to masa na silniku i masa aku.

Ogólnie wszystkie masy do sprawdzenia.

Do pomierzenia jest napięcie na aku jakie występuje podczas tego pykania.

Teraz następne pytanie :czy odpiąłeś przy podłączaniu dodatkowego plusa na cewkę ten oryginalny plus ze stacyjki?

Wtedy się tak może dziać bo puszczasz na stacyjkę plus od tyłu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym i najwspanialszym sposobem będzie wyrezanie rozrusznika na stół i na krótko jak będzie rezał to jak kolega wyżej napisał MASY nic więcej... bo pamiętaj kupiony nowy nie znaczy dobry :) a tym bardziej używany.

Zobacz na zdjęcie czujne oko złapie o co chodzi ktoś Janusz nie dokręcił rozrusznika mimo że nie możliwe prawie a jednak styku\pyku i stoi 

vvvv.jpg

Edytowane przez maersk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem w pierwszym poście - oryginalny przewód od cewki został odłączony. A i tak się "cofa".. WTF??

Oryginalny rozrusznik podłączyłem bezpośrednio do wyjętego akumulatora - działa, kręci aż miło - w aucie "pykał".

Masy sprawdzę jutro.

 

Dziękuję za pomoc i proszę o jeszcze ;)

---
Pobrałem schematy z chomika, przyglądam się i za nic nie mogę zrozumieć jak bez przewodu od cewki pozapalały się kontrolki na stacyjce... Jeżeli czarny gruby idzie bezpośrednio do + na akumulatorze to zaczynam wątpić w swoją poczytalność..

Edytowane przez al6ert

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy wyjaśnione.

10 godzin temu, al6ert napisał:

oryginalny przewód od cewki został odłączony.

 

 

 

Myślę że wina będzie w masie .

Na silniku , na karoserii i klemy.

Sprawdź jeszcze tak :od stacyjki (rozruch)pociągnij nowy kabelek na zewnątrz na próbę .

Może jest też zwarcie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności