Skocz do zawartości

Astra f ciężkie odpalanie na zimnym silniku


Gość Damian5589

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Damian5589

Witam posiadam Asterke F-KE 1.4 8v C14NZ 1996r.

mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić a jeszcze trochę pojeżdżę tym autkiem ;)

 

zawsze po nocy ciężko mi odpala, odpali zawsze ale muszę ja trochę kręcić 

 

z ciepłym nie mam takich problemów pali od strzała tylko na zimnym nie wiem co jest 

teraz wymieniłem już tak :

 

olej bo był jego czas

wszystkie filtry(oleju , kabiny,powietrza, paliwa)

czujniki wody 2 (pierwszy ten który jest wkręcany w kolektor i idzie prawdopodobnie do ECU a drugi czujnik który idzie na zegary)

wymieniłem płyn chłodniczy

sprawdziłem rozrząd stan paska oceniam na ok nie ma pęknięć bez wyjęcia go nie jestem w stanie obejrzeć go dokładnie ale to co mogłem to zobaczyłem 

koło wałka rozzadu jest na znakach wał korbowy również 

napinacz na znakach

wszystko z nim ok 

regenerowałem rozrusznik bendix wymieniłem tulejki i nowe szczotki kreci o wiele lepiej

wymieniłem cewke zapłonową

świece nowe Bosha

Kable WN

 

mierzyłem kompresje na cylindrach

1 12 bar

2 12,2 bar

3.12,1 bar

4.12.2

 

to chyba wszystko co na ta chwile mogłem zrobić i skończyły mi sie pomysły

z zapłonu została mi kopułka i rozdzielaczem 

podpinałem kompa nie ma żadnych błędów

 

nie wiem dalej gdzie szukać macie jakieś pomysły ? 

silnik nie był jakiś skomplikowany ale ja juz nie wiem

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Damian5589 napisał:

czujniki wody 2 (pierwszy ten który jest wkręcany w kolektor i idzie prawdopodobnie do ECU

Tu by można szukać przyczyny, bo ten czujnik odpowiada za dawke paliwa przy rozruchu - dawniej sie mówiło "ssanie".. Mimo wymiany może nie pracować poprawnie..

Może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian zapomniałeś o najważniejszym.

Podłączenie do komputera i sprawdzenie jaką temp. czujnik podaje na sterownik.

Oraz podpięcie manometru do wężyka z pompy paliwa i sprawdzenie czy ciśnienie jest 

I następna ważna rzecz to wyłączenie LPG i jazda kilka dni na samym Pb .

Milion razy było pisane że LPG potrafi rozwalić mapę Pb nawet tą od ,,dołu,, (na zimnym)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności