Gość koko12 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Witam, nie mam już pomysłu co dalej robić i sprawdzić.. Pacjent to astra g 1.4 xep z 2009 roku. Stary alternator na wolnych obrotach przy wyłączonych odbiornikach miał około 12,7V, zaś po włączeniu świateł mijania jakieś 12,4. Kupiłem używany niby sprawny i dalej pokazuje dość zbliżone do poprzedniego dużo za niskie napięcie. Teraz pytanie czy po prostu mam pecha czy też jest coś nie tak z czymś innym niż sam alternator? Myślałem jeszcze o wymianie regulatora napięcia na nowy. Proszę o jakąś radę co ewentualnie jeszcze mogę sprawdzić we własnym zakresie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Sprawdź dokładnie stan klem na aku oraz połączenie przewodów z klemami oraz masy na silniku i karoserii Zmierz ładowanie na samym alternatorze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko12 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 6 minut temu, adam1954 napisał: Sprawdź dokładnie stan klem na aku oraz połączenie przewodów z klemami oraz masy na silniku i karoserii Zmierz ładowanie na samym alternatorze A możesz proszę powiedzieć jak zmierzyć ładowanie na samym alternatorze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Mierzysz zamiast na aku to na wyjściu z alternatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko12 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 5 minut temu, adam1954 napisał: Mierzysz zamiast na aku to na wyjściu z alternatora. Czyli czerwony do tej śrubki co idzie gruby kabel do alternatora a czarny do masy (np. obudowy alternatora)?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 Tak Poprawiłem tytuł bo był niezgodny z regulaminem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko12 Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 15 minut temu, adam1954 napisał: Tak Poprawiłem tytuł bo był niezgodny z regulaminem Ok, dziękuje. Jutro sprawdzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko12 Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 12 godzin temu, koko12 napisał: Ok, dziękuje. Jutro sprawdzę. Winne okazały się zaśniedziałe klemy na akumulatorze.. Adam 1954 jeszcze raz dziękuję za radę bo bez sensu bym wymienił regulator napięcia :v Teraz na wolnych obrotach mam około 14,4 pod max obciążeniem 14V.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.