Gość danio475 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 (edytowane) Witam Panowie poradźcie na co zwrócić uwagę. Wczoraj miałem akcje z moją Astrą G Nie mogłem jej zgasić, auto chodziło pomimo wyciągnięcia kluczyka z stacyjki, musiałem ją zdusić na biegu ale i tak cały czas był prąd bo wszystko się paliło... Dwóch trzech odpaleniach nagle wszystko ok. Zrobiłem jakieś 200km i zaczęła się palić kontrolka alternatora na wysokich obrotach. Ale nie mogłem dodatkowo zgasić albo i wyłączyć podgrzewania tylnej szyby. Gdzieś doczytałem że mogą być uszkodzone przewody na tylnej klapie i faktycznie nie było już izolacji i było zwarcie, ogarnąłem temat i podgrzewanie szyby działa normalnie. Liczyłem też na to ze przestanie wariować alternator ale jednak nie. W dodatku teraz świeci się wciąż kontrolka tracki, abs i pasów. Jutro wyjmuje alternator ale może jakieś porady albo na co jeszcze zwrócić uwagę ? Edytowane 19 Maja 2019 przez danio475   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 46 minut temu, danio475 napisał: Jutro wyjmuje alternator ale może jakieś porady albo na co jeszcze zwrócić uwagę ? Zmierzyłeś chociaż napięcie ładowania.? Silnik pracuje po wyjęciu kluczyka to szukaj w stacyjce(kostka) O tym na forum jest mnóstwo tematów. Poszukaj i poczytaj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.