Gość woy_astra Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Zauważyłem w skrzyne Astry G coś (chyba ) dziwnego , a mianowicie dwa przekaźniki pompy paliwa ( zdjęcie ). Oba fioletowe, oba mają te same oznaczenia. W trakcie włączania stacyjki oba się załączają. Na logikę oba nie mogą być od pompy paliwa. I tu moje pytanie: czy aby ten środkowy nie powinien mieć innego koloru ( a co z tym się wiąże innych oznaczeń)? I wobec tego od czego są : -czarny ? - środkowy ( fioletowy ) i jaki powinien być? -i ten z prawej ( zakładam że to ten od pompy paliwa ) Komputer pokazuje błąd związany z przekaźnikiem pompy paliwa , stąd moje poszukiwania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Oba są ok, jeden pompa, drugi zasilanie kompa i czujników. Czarny nie wiem, wygląda na dołożony, bo mały jakiś.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BestLogin Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Przypuszczam że jeden z nich może być od zasilania listwy zapłonowej. Miałem kiedyś nieprzyjemną sytuację diagnozy całego układu paliwowego w corsie C 1.0 16V gdzie silnik nie palił i warsztaty wskazywały na brak zasilania pompy paliwa. Jak się okazało był przestawiony wałek wydechowy a pompa w tym modelu załączała się dopiero po udanym zapłonie i w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Piszę tu o tym gdyż większość aut ma wstępne dobicie ciśnienia po zapłonie lub po otwarciu drzwi kierowcy i można się zdziwić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.