Skocz do zawartości

Problem skrzynia Easytronic Astra GTC 1.3 CDTI


Gość Moni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum.

                Mam problem z moją ASTRA H GTC Diesel 1,3 rocznik 2006 model 2007 skrzynia Easytronik .

Jestem kolejną  właścicielką tego autka, którym jeżdżę od 2,5 roku.

Do tej pory nie było z nim problemów, aż do ubiegłego tygodnia.

Jeździłam cały dzień, postawiłam go na parkingu przez godzinę załatwiałam swoje sprawy.

Po powrocie uruchomiłam go.

Ustawiłam dźwignię na D i samochód przejechał parę metrów, następnie zatrzymał się.

Próby dalszej jazdy spełzły na niczym, okazało się, że ruszył tylko dlatego bo był mały spadek i na tym moja jazda się skończyła.

Zadzwoniłam po znajomego opisałam problem, stwierdził, że to może być sprzęgło lub skrzynia.

Ściągnął lawetę i przewieźliśmy go do znajomego warsztatu.

Po podłączeniu do komputera mechanik nie stwierdził błędów ( również brak wskazań przez kontrolki na pulpicie kierowcy).

Uznał że to pewnie usterka mechaniczna sprzęgła lub skrzyni i trzeba wszystko rozebrać, ale naprawy się nie podejmie bo to nie jego specjalność.

Jeżeli to sprzęgło to może wymienić, ale tylko na nowe, a i tak na regulację musiałby go gdzieś zawieść.

Moje pytanie, czy ktoś miał taki problem i jak sobie z nim poradził.

Oraz czy może mi ktoś polecić dobrego i zaufanego mechanika w Warszawie lub okolicy.

Ponieważ jest to samochód prawie trzynastoletni, nie chcę iść w nie wiadomo jakie koszty.

Proszę o pomoc, sprawa pilna, jestem studentką w trakcie praktyk.

W przypadku pytań chętnie udzielę dodatkowych informacji.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Dziękuję za informację, przejrzałam wpisy w temacie warsztaty w W-wie i okolicy z 2009, różne opinie

2) Co się wyświetla na wyswietlaczu? Jak wspomniałam, nie ma żadnych błędów.

    Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wtedy jak włączysz D co się pokazuje?

 

 

I druga sprawa.