Gość Dzoker95 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Witam, tak jak w temacie. Ma ktoś pojęcie czym różni się silnik A16LER od silnika A16LES? Przeszukuje internet i tak na prawdę to mało jest informacji o obydwóch tych silnikach a o ich różnicach chyba żadnej. Moze ktoś z użytkowników forum mnie troszkę oświeci ? Interesuje mnie także jak rozróżnić te dwa silniki w praktyce. Z góry dziękuje :)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Mechanicznie to samo, różnica w sofcie sterownika tak samo, jak pomiędzy B14NEL a B14NET.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzoker95 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Dzięki za odpowiedz! Czyli można powiedzieć ze ten jak i ten silnik są zbudowane tak samo i z tych samych materiałów tylko podwyższyli moc w sofcie nie „wzmacniając”? elementów silnika ? A jak to się ma do Z16LET? Są jakieś różnice czy tylko inny soft ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Z16LET jest starszy i trochę inny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzoker95 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 A czy prawdą jest ze silniki x16xxx maja takie same głowice czyli Z18XER? Przepraszam za te wszystkie pytania ale szykuje wymianę słupka w mojej astrze H (Z16LET) jednak nie za bardzo chce się pchać w ten sam słupek ze względu na ich wspaniałe sworznie na tłokach dlatego szukam alternatywy silniki x16xxx maja takie same podzespoły (turbo, skrzynia kolektory ) i zastanawiam się czy nie kupić słupka z corsy D OPC pytanie tylko czy warto dokładać pieniadze na taki silnik czy to ta sama jednostka i te sworznie również dają popalić.. a może te nowsze silniki są skonstruowane znacznie lepiej przecież w zwykłym OPC (corsa D ) mamy 192km a w wersji Nurburgring aż 211km . Mój silnik rypnal przy 180 000km (stukanie w silniku od 120 000km ) jeśli praktycznie to te same silniki to nie wróżą one dłuższej żywotności   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.