Skocz do zawartości

Zassanie płynu chłodniczego. Check na desce rozdzielczej brak mocy


Gość Orzech22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Astrą. Mianowicie pokazał mi się komunikat że mam mało płynu chłodzącego to zobaczyłem pod maskę i było mało płynu a jak odkrecilem korek to z impetem wrócił na swój poziom. Dodam że zauważyłem że wywaliło płyn chyba przez korek aż na uszczelke na grodzi. Druga sprawa to podczas podróży auto straciło moc zaczęło się trzęść silnik itp podczas dodawania gazu. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wróciło do normy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ustawić skład mieszanki w gaźniku.

Chyba, że masz motor 1,2  to wtedy podkręcasz fazę zapłonu motylkiem.

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik to 2.0 turbo 170 koni w gazie . Dodam nowy objaw jaki zauważyłem, jak włączę ogrzewanie to na zmianę leci ciepłe i zimne powietrze a po przejechaniu dużego odcinka leci na zmianę gorące i zimne 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie. A może to mieć jakiś związek z tym że wywala płyn przez zbiornik?  Ogólnie ogrzewanie zauważyłem że bardziej grzeje przy wyższych obrotach 

Edytowane przez Orzech22

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak zamiast 4 litrów w obiegu ma 1 litr - reszta wywalona, to co ci mierzy?

Na pewno nie temperaturę płynu.

Pamietasz stare auta ze wskaźnikiem wskazówkowym?

Przy walnietej UPG jak termostat sie otworzył to wskazówka momentalnie leciała na minimum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem jak to jest mieć wskaźnik temperatury. Lecz nie miałem nigdy uszkodzonej upg, a objawy uszczelki są że albo bierze płyn albo w niego dmucha, chociaż powinienem chyba test upg zrobić 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tą przyjemność w poldku.

 

Test jak najbardziej.

Są testery na allegro, takie prawie jednorazówki, dużo nie kosztują.

Bo jak wywala, to ciśnienie idzie w płyn - tester pokaże.

 

EDYTA

a w oleju nic nie widać?

Żebyś nie zarżnął silnika.

Edytowane przez ja37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności