Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam Jak prawidłowo powinien być przerobiony dolot powietrza w astrze G ? Czy wkręt blokujący na stałe termostat + stara szmata tuż przed nim to recepta na prawidłowe działanie silnika 1.6 8V na gazie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wkręt? Szmata? Na pewno nie. Dolot ma być tak zrobiony, żeby nie ssał powietrza z przodu. Ja wykorzystałem rurę od ogrzewania od polda i zawinąłem ją do tyłu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Wprawdzie ja mam 1,6 16V, ale dolot powinien być pozostawiony oryginalny! Tylko trzeba zrobić kompensację II stopnia parownika. Mam tak u siebie, kompensacja wpięta w puszkę filtra powietrza (przed filtrem) i nie gaśnie nawet jak wrzuce na luz przy 120kmph Szmata? Na pewno nie. Dolot ma być tak zrobiony, żeby nie ssał powietrza z przodu. Ja wykorzystałem rurę od ogrzewania od polda i zawinąłem ją do tyłu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam Jak prawidłowo powinien być przerobiony dolot powietrza w astrze G ? Czy wkręt blokujący na stałe termostat + stara szmata tuż przed nim to recepta na prawidłowe działanie silnika 1.6 8V na gazie. Czy gaśnie podczas szybszej jazdy i puszczeniu na luz ? sprecyzuj , bo ja już to przeżyłem i znalazłem sposób . Chodzi super   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 wojtekw2, mozesz podac swoj sposob? Bo mi czasami wlasnie gasnie na jak jade szybko i nagle musze dac sprzeglo. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 wojtekw2, mozesz podac swoj sposob? Bo mi czasami wlasnie gasnie na jak jade szybko i nagle musze dac sprzeglo. Pozdrawiam masz opisane na gg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 W tym momencie mam zablokowany termostat i ciągnie powietrze z kolektora wydechowego. Niestety po puszczeniu na luz gaśnie. Jakie jest nalepsze rozwiązanie tego problemu, gdyż byłem wczoraj w Łodzi w firmie "nagaz" na ul. 1-go maja i tam koleś, który jest niby kierownikiem technicznym stwierdził że wszystko jest w porządku. Sugerował by całkiem zaślepić wlot kolektora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 W tym momencie mam zablokowany termostat i ciągnie powietrze z kolektora wydechowego. Niestety po puszczeniu na luz gaśnie. Jakie jest nalepsze rozwiązanie tego problemu, gdyż byłem wczoraj w Łodzi w firmie "nagaz" na ul. 1-go maja i tam koleś, który jest niby kierownikiem technicznym stwierdził że wszystko jest w porządku. Sugerował by całkiem zaślepić wlot kolektora. Zamontuj wszystko tak jak było wcześniej. Wyjmij plastikowy wlot powietrza znajdujący się nad chłodnicą ,a w to miejsce wstaw kolanko pcv tak aby zasysało powietrze od strony silnika . Następnie zamontuj plastikową przesłonkę o wymiarach około 10cm na 30cm między chłodnicą a belką na której znajduje się zamek od maski ,są tam dwa otwory gotowe do których możesz ją przymocować tylko zrób około 10cm przerwy między wlotem powietrza a przesłonką . Zrób to tak aby przestrzeń między chłodnicą a belką była przysłonięta bo tworzą się zawirowania powietrza . U mnie to pomogło . NARA   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 masz opisane na ggCzemu nie tu?To forum jest po to, żeby na gg pomagać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 No właśnie [ja37] ma rację na forum napiszesz i wiedzą wszyscy a takie tajemnice robią w warsztatach Wiem nie powiem... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8777-dolot-w-astrze-g/#findComment-281028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.