Gość zondrin Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Witam, mam problem z nawiewem otóż sytuacja wyglada następująco (klimatyzacja ręczna): gdy temperatura spadnie poniżej 7*C to nawiew nie uruchamia się od razu tylko w momencie gdy silnik rozgrzeje się do 80*C ale dzisiaj przy -2*C załączył się dopiero przy 98*C gdy stanąłem już pod pracą chwile. W momencie gdy przełączyłem na wyższy bieg znów się wyłączył. Biegi wszystkie działają jak się już uruchomi nawiew nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków a wcześniej działało wszystko dobrze czy ktoś się spotkał z taką sytuacją?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Przeczytaj sobie instrukcję obsługi na str. 147 Oraz to. https://forum.opel24.com/topic/58419-klimatyzacja-zima/ I wystarczy tylko poczytać forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zondrin Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Eh... a ja proponuje czytać z zrozumieniem problem nie dotyczy KLIMATYZACJI (wiem jak ona działa) tylko NAWIEWU/silnika nawiewu. Problem też raczej nie leży w panelu nawiewu/klimatyzacji bo rozebrałem, przeczyściłem i dalej działa tak samo trochę się boje że może być rezystor nawiewu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 To pisz prosto i wyraźnie . Chodzi więc o nie działanie wentylatora nawiewu? Rezystor to działanie tylko na 4 biegu. U ciebie jest brak jakiegoś styku. Albo na samym wentylatorze , albo na wtyczce od panelu albo sam panel. Raczej bym podejrzewał zimne luty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zondrin Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Nie chcąc się już kłócić o czytanie z zrozumieniem z administratorem i brakiem odpowiedzi zacząłem szukać. Najpierw poszedłem w ślad zimnych lutów w panelu więc podmianka z auta które dział nie pomogło druga próba wymiana rezystora (tak wiem jakby padł działałby tylko 4 bieg) nie pomogło, na 3 ogień poszedł silnik dmuchawy (dobrze że właściciel dawcy miał cierpliwość) również nie pomogło już załamany że to grubsza sprawa tak mi wpadł w ręce wykaz bezpieczników i przekaźników tak sobie myślę że raczej temperatura raczej nie ma wpływu na przekaźniki a jakby padł bezpiecznik to by w ogóle nie działał ale co mi szkodzi sprawdzę... I BINGO podmieniłem przekaźnik pompy paliwa z nadmuchem i taka niespodzianka silnik nie odpala a dmuchawa pracuje CUD... Przepraszam za wywód ale może komuś się przyda, trochę to trwało bo mało czasu i tak sobie powoli grzebałem i wygrzebałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.