Skocz do zawartości

Opel vivaro 1.9cdti 2005r Pomocy w sprawie odpalania


Gość Cypisek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich potrzebuje waszej fachowej pomocy. Otóż posiadam opla vivaro 1.9cdti silnik f9q 760 z tego co pamiętam. Mam problem z odpaleniem A mianowicie po dłuższym postoju typu po nocy lub po 5 godzinach ciężko odpala chodzi oto że silnik kręci jest taki moment jak by chciał załapać ale nie załapuje i takie próby przez około 15minut aż w końcu odpali ale przez jakieś 1minute nie reaguje na padał gazu później już jest wszystko ok do momentu gdy auto postoji około 5godzin i znów to samo. Dodam że wymieniony rozrząd filtry oleju paliwa powietrza kabinowy brak pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych pod op comie nie ma żadnych błędów w parametrach wszystko jest ok nie wiem co jest przyczyną dodatkowo swiece zarowe sprawdzone i są ok moduł też jest ok i nie wiem gdzie szukać bardzo proszę o pomoc szukałem na forach są podobne posty ale nie takie same jak moje. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Cypisek napisał:

parametrach wszystko jest ok

 

Ale patrzyłeś w parametrach podczas tego braku reakcji na pedał gazu?

Skąd wiesz że w parametrach jest ok?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem wiele postów na temat parametrów mojego vivaro i wszystkie najważniejsze są ksiazkowe. Wczoraj siedziałem z kompem ze 2 godziny z autem 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie reaguje na pedał gazu.

Jakie są reakcje komputera na naciśnięcie pedału ?

Widać że pedał zmienia pozycje?

 

Co jest z paliwem?

Nie zapowietrza się ?

Dałeś wężyk przeźroczysty aby zobaczyć czy paliwo jest w wężyku i dochodzi do pompy?

Jakie jest położenie EGR?

Jak widzi czujnik temp. płynu?

Jak widzi czujnik wału?

Testy elementów wykonawczych zrobiłeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w wężyku przeźroczystym jest paliwo nie ma pecherzykow powietrza położenie egr41%

Temperatura płynu po 5 min od odpalenia 39stopmi  

Czujnik wału synchronizacja 

Testy elementów wykonawczych? Tzn 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Cypisek napisał:

położenie egr41%

 

To jest przed odpaleniem ?

38 minut temu, Cypisek napisał:

Temperatura płynu po 5 min od odpalenia 39stopmi  

 

ale ty nie masz problemu po 5 minutach po odpaleniu lecz z odpaleniem.

Czyli jaka masz temp. płynu przed odpaleniem i w czasie odpalenia.

38 minut temu, Cypisek napisał:

Czujnik wału synchronizacja 

Nic nie mówi.

Jakie obroty podczas odpalania pokazuje?

38 minut temu, Cypisek napisał:

Testy elementów wykonawczych? Tzn 

 

To znaczy poszukaj w Opcomie takiej opcji i dzialaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według Tisa masa paliwa  powinno być na wolnych 3.5-8 mg/suw a dopiero po przygazowaniu  do oporu powyżej 25

 

Ciśnienie ładowania przed odpaleniem powinno być 5 %

Przekaźnik pompy masz nieaktywny  .Po włączeniu zapłonu powinien być aktywny a po 10 sek. nieaktywny.

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania powinien być jak wyżej

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności