Gość nm.adasko Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witajcie ! mam problem z Corsa C 1.2 z zautomatyzowaną skrzynią biegów Easytronic . Kupiłem samochód z awarią skrzyni, rozebrałem i okazało się że pompka sprzęgła się zatarła, wymieniłem pompkę sprzęgła na nową, przeprowadziłem kalibracje sprzęgła i biegów programem op-com . Auto jeździ dobrze, nic nie szarpie, dobrze zmienia biegi lecz zdarza się że ma problem z 2 i 4 biegiem. Wrzuca bieg 2 albo 4 i auto robi cały czas kangura , puszcza a po chwili wciska sprzęgło i tak cały czas, pomaga wyrzucenie na luz choć nie zawsze . Wyrzuca wtedy błąd na kalibracje . Nie wyrzuca F błędu na skrzynie . Moja cierpliwość się kończy i jeszcze trochę wpadnie manual. Może miał ktoś taki problem albo potrafi pomóc. Za wszystkie porady dziękuje :)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Adaptację (pełną) TECH2 zrób. OPCOM to zabawka, nie ma wszystkich funkcji. Na TECH2 masz: - wyuczanie biegów - kalibracja punktu styku sprzęgła - odpowietrzenie wysprzęglika - test elementów wykonawczych   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nm.adasko Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Najgorzej, że nie mam dostępu do TECHa ... Nie wiem co teraz mam robić , przełożyć na manual to dzień roboty, nie chcę tego robić bo fajnie się jeździ tym wynalazkiem opla Jest może ktoś kto ma techa z Mazowieckiego , okolice Węgrowa Siedlec Warszawy ? Edytowane 3 Grudnia 2019 przez nm.adasko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 25 minut temu, nm.adasko napisał: Nie wiem co teraz mam robić Jechać do warsztatu, który posiada TECH2. Zapłacisz ze 2 stówy ale będzie zrobione jak należy. Jeżeli poprawnie naprawiłeś i nic innego nie jest uwalone, to będzie banglać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nm.adasko Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 1 godzinę temu, ArKos napisał: Jechać do warsztatu, który posiada TECH2. Zapłacisz ze 2 stówy ale będzie zrobione jak należy. Jeżeli poprawnie naprawiłeś i nic innego nie jest uwalone, to będzie banglać. Dzięki ArKos za radę Poszukam techa po znajomych i jeszcze trochę poświecę czasu tej konstrukcji. Auto ma 80tys.km więc myślę, że warto . Napisze czy udało się naprawić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ghost2255 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Nie wiem, jak w Corsie C, ale w Corsie D dobrze kalibruje poczciwy Delphi. Wszystkie wymienione wyżej funkcje robi skutecznie. Może warto spróbować? Dostępność na pewno dużo większa, niż TECH2.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nm.adasko Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Przeprowadziłem ze znajomym kalibracje Tech-em , nic się nie zmieniło i dalej na 2 i 4 przerywa . Doszliśmy do wniosku, że usterka jest po stronie mechanicznej , nie elektrycznej . Będzie więcej czasu wolnego to wyciągnę wybierak, możliwe, że wodziki się blokują ... Trzeba chwilę zaczekać przy zmianie biegu z 1 na 2 i 3 na 4 , wtedy bieg wchodzi do końca i jedzie bez problemu . Edytowane 30 Grudnia 2019 przez nm.adasko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.