Skocz do zawartości

Dpf


Gość Magdziab

Rekomendowane odpowiedzi

:wacko:witam rowniez posiadam zafire od niedawna miesiax temu programem wypalalam dpf po czym wczoraj znow sie zaswiecil po jezfzie na obrotach zgasl niestety radosc vylo krotkotrwala bo na deugi dzien znow  sie zapalil dlaczego??co jest nie tak wspomne jeszcze ze poza wyzszym spaleniem nic innego sie nie dzialo jezdze samochodem glownie po miescie prosze o pomoc [email protected]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest cos skiepszczone. Zadne wymuszone wypalania nie sa potrzbene a wrecz psuja dpf szybciej i to znacznie. Na dpf masz czujniki, wezyki i to masz sprawdzic tak jak parametry na kompie a nie zabawy w wypalania maja uzdrowic auto. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic do rzeczy. Ja jeżdżę w sumie bardzo mało, nieduże dystanse i nie mam problemów z DPF. To tak jakbyś winił chiptuning że ci turbo odleciało zamiast to że pracowało cały czas na przeładowaniu. Napraw to co trzeba i będzie dobrze. Powiadam wam że DPF potrafi spokojnie wylatać pół miliona km. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale tyle wiesz ile zjesz. Bazujesz na czymś co gdzieś usłyszałes.  Ja pracowałem w ASO opla w Szczecinie na struga u Kozłowskiego. Nie mów mi jak jest bo to robiłem u w astrach h i j i zafirach b i viki i Insigniach. Ople jak ople ale vagi mam obcykane dość dobrym poziomie. Napisałem że 500 tys nie jest straszne dla DPF bo widywałem takie jednostki np u kolegi co ma ASO Seata u niego w serwisie autko przyjechało na przegląd i miało już 700 tys i chłopaki mówili że auto w bardzo dobrym stanie mimo że przebieg odstraszający już. 

Mam dwa tdiki :1.9 i 1.6 z DPF i wyobraź sobie że zakupy robiąc po mieście to nie wiem czy zrobię z 4 km. Do pracy jeżdżę tym 1.9 i mam w jedną stronę 7 km a drugim 1.6 jeździ żona też dystans po 3-4 km. Jakoś 1.9 mamy już 3.5 roku a 1.6 zaraz będzie rok. Nie mam problemów. W obu chiptuning zrobiony. No patrz fenomen. Wczoraj zmieniałem w 1.9 sprężyny i łożyska amortyzatorów na przedzie oraz dziś takie prace typu wymiana węża od pompy vaq bo przepuszczał podciśnienie. Turbo, zmienna geometria chodzi elegancko, wszystkie systemy sprawne. Po nowym roku zmieniam licznik na full fis bo dostałem licznik od kolegi z pełnym fidem. Patr przebieg mam 297 tys km i problemów brak. Dziwne nie. W 1.6 TDI mam prawie 190 tys i też nic się nie dzieje. Rozrząd tylko zmieniałem i sprzęgło bo tarcza miała grubość 5 mm. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie potrafią obsługiwać auta a to też różnica. Domagają się kontrolki kiedy się wypala ale jak będzie wiecznie na dopalaniu to już nie zareagują. Myślisz że jak widywałem audi gdzie w 2.0 TDI było ponad stan oleju o 3 litry to wina tego że ktoś pięć razy zgasił fure kiedy się wypalała? Myślisz że te litry oleju to muszą być przez zgaszenie auta co? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znasz się i dlatego tylko przyglądałem się z boku. Pilnieales, pilnieales i nic z tego nie było pozytywnego. Ja tak nie pilnuje i takich problemów nie mam. Nic nie upuszczamy. Jak w ciągu 12-15 tys km doleje szklankę góra dwie to jest max co robie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności