Gość jaco11 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W dniu dzisiejszym robiłem porządki i pod kierownicą znalazłem gniazdo kto mi odpowie do czego ono słuzy nie jestem obryty w Opelku moim.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 To gniazdo diagnostyczne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-280771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco11 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 x22xe - dzieki juz tez wiem ale pokaże dla nastepnych Pozdr... jaco   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-280700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ss11 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam! Mam pytnko czy w w Sintrze da sie zczytać kod usterek za pomocą migającej lampki EGR tak jak w Astrze G? zwierając piny w gnieździe diagnostycznym? CZy potzrebny jest komp i interfejs? I przy okazji zapytam jeszce czy silnik 2.2 ECOTEC ma przepływomierz czy nie? Bo przeleciałem forum i ktoś pisał że nie ma ale niebardzo chce mi sie wierzyć aby to była prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208971 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 w mojej sintrze 22 16V z 1997roku przepływomierz nie występuje dlatego sintra może ma 141KM a nie 150 KM jak omega z tym że przynajmniej ta jedna usterka odpada,jak często w oplach ponoć nagminnie.jest czujnik położenia przepustnicy i jakiś czujnik na kolektorze ssącym przy filtrze powietrza ale mi to wygląda na czujnik temperatury zassysanego powietrza.bynajmniej jest to tylko wsówka.Tym niemniej jej rozłączenie automatycznie zapala check na tablicy.wysłał bym fotke ale niewiem jak tu się wkleja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25686 Poczytaj o zdjęciach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ss11 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Mam problem z sintrą za wysokie obroty 1400 na wolnych i zastanawiałem sie czy to nie przez przepływomierz? Krokowy rozebrany i przeczyszczonydalej to samo 1400obr/min na wolnych. CHECK sie nie świeci i nie świecił. Teraz zostaje TPS ? Czujnik temperatury znajduje sie w rurze między przepustnicą a filtrem(przy samym filtrze)? Odpiołem wtyczke i nic sie nie zmieniło z obrotami - powinny? Dodam że samochód był ciepły. Prosze o sugestie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Witam. Krokowy to musisz najpierw wkrecic do oporu ten grzybek , lubi sie sam wykrecac ale wtedy gasnie na wolnych obrotach. Wez wybuduj ten krokowy ale nie odlaczaj kabli i zapal , czy bedzie roznica , powinien pojechac wyzej z wolnymi ale niewykluczone ze krokowy polegl , najprosciej by bylo podmienic. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 A ja bym sprawdził czujnik temp cieczy ktury daje pomiar do kompa. W puncie miałem taką zjawe.Na kompie mi wykazywało mnustwo błędów na każdym mozliwym czujniku.A tem.na desce normalna.Okazało się ZE czujnik temp.cieczy do kompa pokazywał temp.-8.kop dawał miesznke bogatą obroty 1400 ,sonda obcinała mieszanke w końcu komp ustawiał średnie parametry obroty 1400i samochód chodziłA ja kombinowałem z krokowym ,czujnikami na przepustnicy,i sondami.POdjechałem do kolegi podłonczył się pod kompa i przy sprawdzaniu poszczegulnycz parametrów temp.na bloku do komputera głównego -8,a wntylator hula bo temp.na wskaznikach i na chłodnicy 90st.C. wymieniłem głupi czujnik za 35zł.10min roboty i fura śmiga jak wśgiekła.Posprawdzaj parametry a nietylko błędy.czujnik temp cieczy 1 żyłowy-temp na konsole ;czujnik temp.cieczy2żyłowy-temp.do komp.gł ;czujnik temp.cieczy 4żyłowy-czujnik zintegrowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ss11 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 @baki nie wiem o jakim gżybie mówisz? to silnik 2.2 ECOTEC benzynka to jest taki krokowiec jak w aukcji http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=515005932 A ty chyba pomyślałes że to 2.2 DISEL? @x22x bez kompa sie nie obejdzie? musze szukać kogoś z interfejsem i programem diagnostycznym? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/#findComment-208709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.