Skocz do zawartości

moja Calibra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam wszystkich ??? Moją Cali 2.0 8v trapi przypadłość pt.utrata oleju w silniku.W ciągu roku "zjadła" mi 4 litry oleju.Silnik nie kopci,ale z odmy idącej z pokrywy zaworów do przewodu łączącego filtr powietrza z wtryskiem wali mi olej.Pytanko brzmi:uszczelniacze zaworowe,czy pierścienie? Ciśnienie oleju przy rozgrzanym silniku które pokazuje mi wskaźnik w aucie wynosi 1 bar. Powtarzam,silnik nie kopci.Pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie kopci piszesz...ale jak olej idzie do spalania, to musi kopcić.

Może po prostu ty nie widzisz.

Poproś kogoś, niech ci walnie przygazówkę i wtedy patrz, kiedy kopci.

Jak zacznie niebiesko podczas przygazówki, to pierścienie puszczają, a jak podczas schodzenia z obrotów, to uszczelniacze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności