Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Corsa c 1,2 benzyna, po przekręceniu kluczyka nie włącza się pompa paliwa. Została wymieniona na nową ,ale sytuacja się powtórzyła. Testerem uruchamiam ją bez problemu, ładnie pracuje i tłoczy paliwo na poziomie 2,5 bara, jednak gdy tylko odłączę tester, pompa przestaje pracować,a ciśnienie spada do zera. Czy ktoś z Szanownych forumowiczów miał podobny problem i gdzie należało by szukać usterki? 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik pompy i czujnik wału.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testerem uruchamiam przekaźnik i pompa działa. W aucie jest jeszcze LPG,a na nim silnik pracuje bez zarzutu, więc czujnik wału jest dobry. Ciekawy jestem czy przyczyną tego nie jest czujnik przewietrzania zbiornika,albo ten zaworek znajdujący się w zbiorniku?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tester uruchamia poza układem.

Na ostro.

Teraz by trzeba sprawdzić fizycznie czy przekaźnik dostaje prąd , czy ze sterownika wychodzi sterowanie na przekaźnik 

Oraz testerm sprawdzić jakie obroty widzi sterownik, czyli czujnik wału

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś błędy? Podczas pracy na gazie podgląd parametrów-co widzi komputer? Wszystkie parametry w normie?

Immo nie blokuje?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro na pytanie: 

9 godzin temu, ghost2255 napisał:

Podczas pracy na gazie podgląd parametrów-co widzi komputer? Wszystkie parametry w normie?

Odpowiedź jest: 

 

15 minut temu, właściciel Corsy C napisał:

Na gazie pracuje bez zarzutu, nie ma błędów.

 

To z całą pewnością mogę stwierdzić, że coś jest popsute.

  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Czy ktoś z szanownych forumowiczów może wie w jakim zakresie powinno się mieścić ciśnienie paliwa? Ewentualnie co może powodować jego zbyt niską wartość( pompa paliwa nowa, nie widać wycieków).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ghost2255 napisał:

ponad 3 bar

Sprawdziłem w AUTODACIE i ma ono kształtować się na poziomie 3,8 bara na biegu jałowym, u mnie po przekręceniu kluczyka i uruchomieniu pompki jest jakieś 0,4 bara. Na biegu jałowym nie sprawdzę bo silnik nie odpala. Wspomnieli w tej mądrej publikacji,że w zbiorniku jest regulator ciśnienia, ciekawe czy on nie jest czasem przyczyną zaistniałego problemu. Miał może ktoś styczność z takowym elementem? Na LPG silnik pracuje dobrze, więc w zapłonie nie ma co szukać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.