Skocz do zawartości

Jak rozpoznać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

mam takie objawy i jeszcze olej do okoła tej UPG niżej po świecami ale silnik chodzi dobrze

Uszczelka pewnie do wymiany jak olej wyłazi bokami

??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Uszczelka pewnie do wymiany jak olej wyłazi bokami

??

niekoniecznie,ja mam u siebie w dieselku lekkie nacieki oleju pod glowica i nic sie z tym nie dzieje od dluzszego czasu.Zobaczymy co powie ktoś madrzejszy ode mnie,ja pisze tylko to co slyszalem od mechanika(w dieslach Opla w tym wieku czasem tak jest...).pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Właśnie mam podobny objaw tzn. wyciek oleju przy głowicy ale w jej górnej części, nad świecami. Ostatnio wymieniałem uszczelkę i też zacząłem od dokręcenia głowicy ale zauważyłem, że mam ślady oleju pod aparatem zapłonowym i kto wie czy to nie oring w aparacie. Po Nowym Roku wezmę się za rozbiórkę to rozpoznam sytuację.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeżeli silnik się grzeje,a płyn tylko ciepły to ewidentnie wina termostatu, który nie puszcza płynu na silnik. Płyn chodzi tzw. małym obiegiem nie dochodząc do silnika. z tąd różnica temperatur.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W Astrach jest poważniejszy problem z tymi zakichanymi uszczelkami, gdyż one nie są do końca właściwie produkowane - tzn. jest pewna nieszczelność po założeniu uszczelki. Zatem założenie nowej kończy się prędzej czy później z kolejną wymianą bo olej cieknie a to czuć nawet w kabinie. Ja polecam przede wszystkim wyszlifować głowicę. Wtedy nie cieknie ani kropla. Spróbowałem i działa - koszt tylko niestety dość duży - jakieś 500:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak napisał kolega AdamO to ewidentnie wina termostatu, nie puszcza na duży obieg, coś tam sie zawsze przesączy, to dlatego nie ma ciśnienia w zbiorniczku i płyn tylko ciepły. Termostat kosztuje ok. 20 zł, nie ma na co czekać bo jak tak trochę pojeździsz to w końcu przepalisz uszczelkę pod głowicą albo zatrzesz silnik. Objawy uszkodzonej uszczelki są całkiem inne, tak jak pisali koledzy powyżej. Acha, podejrzewam, że ogrzewanie działa teraz b. dobrze, jak chcesz doraźnie ochłodzić silnik to daj na maxa ogrzewanie i włącz wentylator, zobaczysz, że od razu temp. spadnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

A jakie są objawy walniętej uszczelki pod głowicą, jeżeli uszczelka puściła między gniazdami ? Dodam, że płynu nie ubywa, nie widać oleju w zbiorniku wyrównawczym z płynem. :D;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności