Skocz do zawartości

Jak rozpoznać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mam podobne zmartwienie i prosze o radę.

W zeszłe wakacje robiłem uszczelke pod głowicą bo mi w trasie strzeliła. Zrobiłem od tamtego czasu około 10 000 km i ubyło mi około litra płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Silnik pracuje równo, czasem podymi z rury ale słyszałem że się w tłumniku skrapla woda i to dlatego. Czy takie ubywanie płynu to może być uszczelka ?

Wolałbym się upewnić i poprosić o rade bo w sierpniu jade nad morze i nie chcę znowu naprawiac uszczelki na obczyźnie :D a na miejscu mogę to zrobić za 500,00 a nad morzem zapłaciłem około 1000,00

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem od tamtego czasu około 10 000 km i ubyło mi około litra płynu

Proponowałbym dokładnie posprawdzać łączenia "węży" :D

Dodam do wypowiedzi andrzej_m55, może być problem np z odpaleniem, duże szarpanie wręcz gaśnięcie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal2,

A jakie są objawy walniętej uszczelki pod głowicą, jeżeli uszczelka puściła między gniazdami ?

Masz na myśli cylindry?

 

TAK.

 

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 20:40 ]

Rafal2sądzę że silnik będzie pracował nie równo ponadtto nie będzie trzymał ciśnienia

Sęk w tym że ciśnienie jest OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli byłaby wypalona między 2 cylindrami to objawy byłyby takie jak zaznaczone wyżej, dodatkowo na tych cylindrach byłby problem z kompresją.

Jeżeli jest o.k. to przyczyna leży gdzie indziej.

A tak na marginesie nie opisałeś problemu, co się dzieje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli byłaby wypalona między 2 cylindrami to objawy byłyby takie jak zaznaczone wyżej, dodatkowo na tych cylindrach byłby problem z kompresją.

Jeżeli jest o.k. to przyczyna leży gdzie indziej.

A tak na marginesie nie opisałeś problemu, co się dzieje?

Problem jest taki, że ma typowe objawy dla uszkodzonego DIS-a. Jednak DIS jest ok. Wymieniłem świece, filtr paliwa, EGR zaślepiłem bo wykazywał jego błąd (najprawdopodobniej miał uszkodzony potencjometr). I dalej to samo: muli go do 2000 obr. Potem delikatne szarpnięcie i power powraca. Dodatkowo coś nim telepie na zimnym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam do wypowiedzi andrzej_m55, może być problem np z odpaleniem, duże szarpanie wręcz gaśnięcie

mi tez w trasie walła uszczelka i podczas jazdy nie było żadnych efektów,ale gdy stanąłem na luzie to telepało silnikiem a jak zgasiłem to cieżko było go odpalić,płynu wcięło około 1,5 l na 100 km,dymił strasznie na biało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności