Gość andrzej_m55 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Rafal2sądzę że silnik będzie pracował nie równo ponadtto nie będzie trzymał ciśnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Mam podobne zmartwienie i prosze o radę. W zeszłe wakacje robiłem uszczelke pod głowicą bo mi w trasie strzeliła. Zrobiłem od tamtego czasu około 10 000 km i ubyło mi około litra płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Silnik pracuje równo, czasem podymi z rury ale słyszałem że się w tłumniku skrapla woda i to dlatego. Czy takie ubywanie płynu to może być uszczelka ? Wolałbym się upewnić i poprosić o rade bo w sierpniu jade nad morze i nie chcę znowu naprawiac uszczelki na obczyźnie a na miejscu mogę to zrobić za 500,00 a nad morzem zapłaciłem około 1000,00 Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Zrobiłem od tamtego czasu około 10 000 km i ubyło mi około litra płynu Proponowałbym dokładnie posprawdzać łączenia "węży" Dodam do wypowiedzi andrzej_m55, może być problem np z odpaleniem, duże szarpanie wręcz gaśnięcie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Rafal2, A jakie są objawy walniętej uszczelki pod głowicą, jeżeli uszczelka puściła między gniazdami ?Masz na myśli cylindry? TAK. [ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 20:40 ] Rafal2sądzę że silnik będzie pracował nie równo ponadtto nie będzie trzymał ciśnienia Sęk w tym że ciśnienie jest OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Jeśli byłaby wypalona między 2 cylindrami to objawy byłyby takie jak zaznaczone wyżej, dodatkowo na tych cylindrach byłby problem z kompresją. Jeżeli jest o.k. to przyczyna leży gdzie indziej. A tak na marginesie nie opisałeś problemu, co się dzieje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Jeśli byłaby wypalona między 2 cylindrami to objawy byłyby takie jak zaznaczone wyżej, dodatkowo na tych cylindrach byłby problem z kompresją. Jeżeli jest o.k. to przyczyna leży gdzie indziej. A tak na marginesie nie opisałeś problemu, co się dzieje? Problem jest taki, że ma typowe objawy dla uszkodzonego DIS-a. Jednak DIS jest ok. Wymieniłem świece, filtr paliwa, EGR zaślepiłem bo wykazywał jego błąd (najprawdopodobniej miał uszkodzony potencjometr). I dalej to samo: muli go do 2000 obr. Potem delikatne szarpnięcie i power powraca. Dodatkowo coś nim telepie na zimnym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dodam do wypowiedzi andrzej_m55, może być problem np z odpaleniem, duże szarpanie wręcz gaśnięciemi tez w trasie walła uszczelka i podczas jazdy nie było żadnych efektów,ale gdy stanąłem na luzie to telepało silnikiem a jak zgasiłem to cieżko było go odpalić,płynu wcięło około 1,5 l na 100 km,dymił strasznie na biało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.