Gość andrzej_m55 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Rafal2sądzę że silnik będzie pracował nie równo ponadtto nie będzie trzymał ciśnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Mam podobne zmartwienie i prosze o radę. W zeszłe wakacje robiłem uszczelke pod głowicą bo mi w trasie strzeliła. Zrobiłem od tamtego czasu około 10 000 km i ubyło mi około litra płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Silnik pracuje równo, czasem podymi z rury ale słyszałem że się w tłumniku skrapla woda i to dlatego. Czy takie ubywanie płynu to może być uszczelka ? Wolałbym się upewnić i poprosić o rade bo w sierpniu jade nad morze i nie chcę znowu naprawiac uszczelki na obczyźnie a na miejscu mogę to zrobić za 500,00 a nad morzem zapłaciłem około 1000,00 Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Zrobiłem od tamtego czasu około 10 000 km i ubyło mi około litra płynu Proponowałbym dokładnie posprawdzać łączenia "węży" Dodam do wypowiedzi andrzej_m55, może być problem np z odpaleniem, duże szarpanie wręcz gaśnięcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Rafal2, A jakie są objawy walniętej uszczelki pod głowicą, jeżeli uszczelka puściła między gniazdami ?Masz na myśli cylindry? TAK. [ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 20:40 ] Rafal2sądzę że silnik będzie pracował nie równo ponadtto nie będzie trzymał ciśnienia Sęk w tym że ciśnienie jest OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Jeśli byłaby wypalona między 2 cylindrami to objawy byłyby takie jak zaznaczone wyżej, dodatkowo na tych cylindrach byłby problem z kompresją. Jeżeli jest o.k. to przyczyna leży gdzie indziej. A tak na marginesie nie opisałeś problemu, co się dzieje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Jeśli byłaby wypalona między 2 cylindrami to objawy byłyby takie jak zaznaczone wyżej, dodatkowo na tych cylindrach byłby problem z kompresją. Jeżeli jest o.k. to przyczyna leży gdzie indziej. A tak na marginesie nie opisałeś problemu, co się dzieje? Problem jest taki, że ma typowe objawy dla uszkodzonego DIS-a. Jednak DIS jest ok. Wymieniłem świece, filtr paliwa, EGR zaślepiłem bo wykazywał jego błąd (najprawdopodobniej miał uszkodzony potencjometr). I dalej to samo: muli go do 2000 obr. Potem delikatne szarpnięcie i power powraca. Dodatkowo coś nim telepie na zimnym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dodam do wypowiedzi andrzej_m55, może być problem np z odpaleniem, duże szarpanie wręcz gaśnięciemi tez w trasie walła uszczelka i podczas jazdy nie było żadnych efektów,ale gdy stanąłem na luzie to telepało silnikiem a jak zgasiłem to cieżko było go odpalić,płynu wcięło około 1,5 l na 100 km,dymił strasznie na biało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/899-jak-rozpozna%C4%87-uszkodzon%C4%85-uszczelk%C4%99-pod-g%C5%82owic%C4%85/page/3/#findComment-271088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.