Gość TonagoFull Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 17 godzin temu, adam1954 napisał: Ta sonda jest 1 voltowa. Pytanie jak mierzyłeś . Czy sprawny miernik ITP Sorki, byłem tak zirytowany, że wkradł mi się błąd i źle napisałem. Miernik sprawny, na zakresie 20 pokazał 8.82.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90270-astra-3-b%C5%82%C4%85d-p0136/page/2/#findComment-723817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 W dniu 30.06.2020 o 17:36, TonagoFull napisał: I wyszło mi aż 8.82V. 5 godzin temu, TonagoFull napisał: Miernik sprawny, na zakresie 20 pokazał 8.82. Gdzie tutaj różnica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90270-astra-3-b%C5%82%C4%85d-p0136/page/2/#findComment-723836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TonagoFull Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 19 godzin temu, adam1954 napisał: Gdzie tutaj różnica Po prostu wolałem to doprecyzować. Ale dobra, nie zbaczajmy z tematu, jaka może być przyczyna tak dużego napięcia?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90270-astra-3-b%C5%82%C4%85d-p0136/page/2/#findComment-723852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Sterownik podaje napięcie na sondę. To np. jakieś zwarcie w wiązce i leci większy prąd na sondę niż powinna dostawać. Lub wadliwy miernik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90270-astra-3-b%C5%82%C4%85d-p0136/page/2/#findComment-723859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TonagoFull Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 50 minut temu, adam1954 napisał: Sterownik podaje napięcie na sondę. To np. jakieś zwarcie w wiązce i leci większy prąd na sondę niż powinna dostawać. Lub wadliwy miernik. Albo sterownik walnięty (oby nie). W sobotę na spokojnie będę sprawdzał przewody i pomierzę sobie piny od sondy od strony sterownika. Zobaczymy co tam pokaże. A miernik sprawny, bo jeden z lepszych modeli i praktycznie nówka, ledwo co używana.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90270-astra-3-b%C5%82%C4%85d-p0136/page/2/#findComment-723860 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Więc po kolei. Po przekręceniu kluczyka na zapłon . Grzałka powinna mieć zasilanie napięciem jakie masz na aku. Jest zasilane z bezpiecznika FE26 Zasilany nim jest EGR , zaworek par paliwa , oraz obie sondy(grzałki) pin 1 czerwono- niebieski od strony wiązki Pin 2 to masa od sterownika. Pin 3 brązowo -zielony to napiecie sterownika na sondę .Powinno być < 0,3 V Pin 4 zielony do masy <0.5 V Po odpaleniu silnika napięcie na na grzałce powinno być jak daje altek. Na sondzie powinno wahać się od ok 0.2 - 0.85 V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90270-astra-3-b%C5%82%C4%85d-p0136/page/2/#findComment-723861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.