Marcin 83 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Witam. Stoje na drodze. Wyskoczyło mi awaria pojazdu oraz system esp. Auto zgaslo nie pali. Błędy wrzucilem w foto. Przy tej kumulacji zawor regulacji cisnienia paliwa padł?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 1. regulator ciśnienia 2. pompa 3. czujnik ciśnienia 4. wtrysk jakiś się zatarł i jest otwarty Kolejność przypadkowa...   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) Błędów nie dalo rady skasowac. Sciaglem wtyczke z scv i zapalil. Przed sciagnieciem wtyczki nawet rozrusznikiem nie dalo rady kręcić. W trybie awaryjnym dojechalem do domu. Na ściągniętym scv bledy jak na foto ponizej. Jakie cisnienie powinno byc w listwie na biegu jałowym? I jak długo powinno po zgaszeniu sie utrzymywac jakies cisnienie? A17DTS 131 km. 2012 Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez Marcin 83   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Na te chwile sprawa wyglada nastepujaco. Wieczorem poszedlem do garazu celem okreslenia jaki scv u mnie siedzi, podlaczylem wtyczkę, zapalil, komunikaty o błędach i błędy jak poprzednio, tym razem dalo sie skasowac i samochód normalnie sie wkreca na obroty, przejechalem sie z 30 km wszystko ok. Spalanie chwilowe na rozgrzanym silniku z wlaczonymi swiatlami i nawiewem na 2 biegu 0,6- 0,7. Gdy wszystko wylaczone 0,4-0,5 z przewaga 0,5. Nie ma problemu z falowaniem obrotów, wczesniej tez tego problemu nie mialem. Cisnienie paliwa na szynie w granicach 25600-26000 kPa , po zgaszeniu silnika powoli spada , po około 5 minutach 0. Ktos ma jakieś pomysły? Wtryski raczej wykluczylem, gdyz zapalil na odpietym scv, czujnik i pompe z tego samego powodu. Podejrzenie moje idzie w kierunku scv, lecz chcial bym sie upewnic bo kilka zlotych nowy kosztuje,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Mi też wygląda na SCV. Ciśnienie powinno być w okolicy 28-30 o ile pamiętam. Choć nie wykluczyłbym reszty, bo nie masz jak na razie wypracowanego schematu usterki. Raz zapalił bez SCV ale to jeszcze niczego nie dowodzi, bo zbiegiem okoliczności coś innego akurat mogło też odpuścić - np wtrysk. Jeśli kilka razy, cyklicznie, zapali bez SCV przy tej usterce to praktycznie można być pewnym, że to on.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W wekeend podejde do tematu. Teraz strach jechac. Zaczne wyprzedzac a tu zonk... Cisnienie mnie martwi, z tego co napisales to mam deczko przymale. Wiec teraz pompa jeszcze bedzie brana pod uwage, przy jezdzie i gazowaniu cisnienie wzrastalo bez jakichs dziwnych przeskokow. Jeszcze jak by ten scv kosztowal 200 to w ciemno podmieniam, a tu 600- 700 . dziekuje za info. Dam znac co wynikło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Jak zdemontujesz SCV to dokładnie obejrzyj, czy nie na na nim albo w dziurze po nim (w pompie) opiłków.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Miesiac temu wymienialem filtry, byl wolny od opiłkow, ale wiadomo ze moglo cos sie zmienic. Oring jak wyciagne scv jest standardowy czy jakis dziwny wymiar pasujacy tylko do tego? I z doswiadczenia czy czyszczenie w nafcie daje jakies efekty czy dac sobie spokoj?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Z czyszczeniem dać se spokój... oring standardowy, powinien być o okrągłym przekroju. Oring przed założeniem lekko powlec olejem żeby go nie przyszczypało i będzie dobrze.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Ok. W sobote w miare mozliwosci i wiedzy bede działał. Najlepiej to jak by cos poprostu padło , bo przy takich objawach raz są, raz nie ma to taka delikatna loteria. Dziekuje kolego Arkos za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.