Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Stoje na drodze. Wyskoczyło mi awaria pojazdu oraz system esp. Auto zgaslo nie pali. Błędy wrzucilem w foto. Przy tej kumulacji zawor regulacji cisnienia paliwa padł? 

Screenshot_20200805-143009.png

Screenshot_20200805-143003.png

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/
Udostępnij na innych stronach

1. regulator ciśnienia

2. pompa

3. czujnik ciśnienia

4. wtrysk jakiś się zatarł i jest otwarty

 

Kolejność przypadkowa...

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724893
Udostępnij na innych stronach

Błędów nie dalo rady skasowac. Sciaglem wtyczke z scv i zapalil. Przed sciagnieciem wtyczki nawet rozrusznikiem nie dalo rady kręcić. W trybie awaryjnym dojechalem do domu. Na ściągniętym scv bledy jak na foto ponizej. Jakie cisnienie powinno byc w listwie na biegu jałowym? I jak długo powinno po zgaszeniu sie utrzymywac jakies cisnienie? A17DTS 131 km. 2012 

Screenshot_20200805-173848.png

Screenshot_20200805-173842.png

Edytowane przez Marcin 83

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724896
Udostępnij na innych stronach

Na te chwile sprawa wyglada nastepujaco. Wieczorem poszedlem do garazu celem okreslenia jaki scv u mnie siedzi, podlaczylem wtyczkę, zapalil, komunikaty o błędach i błędy jak poprzednio, tym razem dalo sie skasowac i samochód normalnie sie wkreca na obroty, przejechalem sie z 30 km wszystko ok. Spalanie chwilowe na rozgrzanym silniku z wlaczonymi swiatlami i nawiewem na 2 biegu 0,6- 0,7. Gdy wszystko wylaczone 0,4-0,5 z przewaga 0,5. Nie ma problemu z falowaniem obrotów, wczesniej tez tego problemu nie mialem. Cisnienie paliwa na szynie w granicach 25600-26000 kPa , po zgaszeniu silnika powoli spada , po około 5 minutach 0. Ktos ma jakieś pomysły? Wtryski raczej wykluczylem, gdyz zapalil na odpietym scv, czujnik i pompe z tego samego powodu. Podejrzenie moje idzie w kierunku scv, lecz chcial bym sie upewnic bo kilka zlotych nowy kosztuje, 

20200806_005804.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724899
Udostępnij na innych stronach

Mi też wygląda na SCV. Ciśnienie powinno być w okolicy 28-30 o ile pamiętam. Choć nie wykluczyłbym reszty, bo nie masz jak na razie wypracowanego schematu usterki. Raz zapalił bez SCV ale to jeszcze niczego nie dowodzi, bo zbiegiem okoliczności coś innego akurat mogło też odpuścić - np wtrysk. Jeśli kilka razy, cyklicznie, zapali bez SCV przy tej usterce to praktycznie można być pewnym, że to on.

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724903
Udostępnij na innych stronach

W wekeend podejde do tematu. Teraz strach jechac. Zaczne wyprzedzac a tu zonk... Cisnienie mnie martwi, z tego co napisales to mam deczko przymale. Wiec teraz pompa jeszcze bedzie brana pod uwage, przy jezdzie i gazowaniu cisnienie wzrastalo bez jakichs dziwnych przeskokow. Jeszcze jak by ten scv kosztowal 200 to w ciemno podmieniam, a tu 600- 700 . dziekuje za info. Dam znac co wynikło

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724910
Udostępnij na innych stronach

Jak zdemontujesz SCV to dokładnie obejrzyj, czy nie na na nim albo w dziurze po nim (w pompie) opiłków. 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724912
Udostępnij na innych stronach

Miesiac temu wymienialem filtry, byl wolny od opiłkow, ale wiadomo ze moglo cos sie zmienic. Oring jak wyciagne scv jest standardowy czy jakis dziwny wymiar pasujacy tylko do tego? I z doswiadczenia czy czyszczenie w nafcie daje jakies efekty czy dac sobie spokoj?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724913
Udostępnij na innych stronach

Z czyszczeniem dać se spokój... oring standardowy, powinien być o okrągłym przekroju. Oring przed założeniem lekko powlec olejem żeby go nie przyszczypało i będzie dobrze.

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724918
Udostępnij na innych stronach

Ok. W sobote w miare mozliwosci i wiedzy bede działał. Najlepiej to jak by cos poprostu padło , bo przy takich objawach raz są, raz nie ma to taka delikatna loteria. Dziekuje kolego Arkos za pomoc.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/90552-witam-sytuacja-awaryjna-stoje-na-miescie/#findComment-724919
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności