Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Astry Classic '98 1.4 w gazie, co do którego jednak mam coraz większe podejrzenia. Pali mi cholernie dużo->około 15l w mieście i do 12l w trasie. Jak sobie z tego dałem sprawę, to zacząłem jeździć na benzynie, ale niestety nie pociągnę tak zbyt długo:( Chciałbym zrobić coś z tym gaziorem, bo w portfelu mam już pajęczyny, a do pracy trzeba jeździć... Teraz do sedna: Objawy: Troszkę śmierdzi gazem pod maską (co skłania mnie do myślenia, że to może być reduktor), czasami spadek mocy (tak jakby nie skumał, że pedał gazu jest wciśnięty:)+czasem potrafi zgasnąć samoczynnie przy wyższej temperaturze (ok 100 C). Instalacja gazowa: Monowtrysk 'Stako', butla w kole 35l (chociaż wchodzi 28l) Spalanie benzyny -> ok. 8 l (po mieście rzadko ostatnio jeżdżę, a w trasie podchodzi pod 8l ) Pomocy macie może jakiś pomysł? Nie chciałbym wymieniać masę części po to, żeby nabijać kabzę jakiemuś mechaniorowi:D Moi dwaj kumple z pracy też mają zgazowane astry 1.4 (sedan i hatch i o dziwo obydwie palą ok. 8-10 l gazu! Ja też tak chcę!!!Co robić? Z góry dzięki, pozdrawiam!!! P.S. Pytanie trochę off topic - czy w astrach rzeczywiście często padają pompy wodne? (tak mi mówił mechanik, po tym jak wymienił moją, ale jakoś dziwnie bolał mnie przy tym tyłek) P.S.2 Jeśli musiałbym wymienić ten cholerny reduktor - co polecacie? [Czy musi byc to jakiś specjalny reduktor, czy może te co są na allegro stykną?]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Mi corsa pali ponizej 7l gazu na trasie, przy dynamicznej jezdzie. Silnik mam ten sam. Najlepiej podjechac do dobrego gaziarza, moze filterek gazu nie byl wymieniany. Objawem padania reduktora jest nie trzymanie mieszanki co sie przeklada na podobne objawy ktore opisujesz, najlepiej to sprawdzic u gaziarza. Mozliwe ze masz sonde lalmbda padnieta ale to tez gaziarz powie. Reduktor polecam taki lepszy http://www.allegro.pl/item332300874_mini_kit_lovato_ele_redukt_el_gaz_tylko_210pln.html Nie slyszalem o padajacych pompach wody w tych silnikach, pod warunkiem ze jak zmieniasz rozrzad to rowniez napinacze i pompe wody.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-279186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Witam ponownie, w sobotę odwiedziłem gaziarza i, o dziwo, po jego harcach pod maską zdaje się, że widać postęp -> mam juz przejechane 320 km (na butli gdzie wchodzi do 28 l gazu) i nie ma oznak jazdy na oparach:] Jeśli uda mi się dziś wrócić z pracy to będę miał 360, co wskazywałoby na poziom spalania rzędu ~8 l . Ale to jednak nie koniec problemów. Mianowicie, jak mam rozgrzany silnik (~95-100 C) to zdarza się, że mi gaśnie na gazie, jak wrzucam na luz. Mówiono mi, że to normalne, chciałbym jednak to wykluczyć - Czy istnieje taka możliwość? Poza tym wentylator załącza mi się baaardzo rzadko i na baaardzo krótko. Czy można to jakoś ręcznie wyregulować? Z góry dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam miszcz_g   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-277715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Wentylator tak się załącza. Na temat gaśnięcia na luzie jest tego trochę na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-277704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Przerób dolot powietrza, było duzo o tym na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-277641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam ponownie po dłuższej przerwie! Wracając do kwestii parownika - chciałbym kupic nowym, bo mój ledwo zipie. Mam założoną instalację Stako - I generacja - jaki parownik byście polecili? Zaznaczam, że bardziej zależy mi na tym, by mój wóz chodził porządnie, niż żeby naprawiać go najniżsyzm nakładem. Z góry dzieki za podpowiedzi! miszcz_g   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-265539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Z Lovato czy dużym BRC nie ma problemów, sprawują się dobrze i są proste do ustawienia. Zwróć sobie jeszcze uwagę na połączenia wody czy gazu, żebyś nie miał za dużo zabawy. Zdjęć masz sporo na allegro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-265512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam po raz kolejny, z nowym problemem oczywiście:( Gaśnie mi na gazie - dolot powietrza mam już przerobiony - gaśnie tylko jak odpalam go na gorącym. Gdy odpalam na zimnym i mi sie nagrzeje to jest ok - gorzej jak go gorącego zgasze i za chwile znów odpale - wtedy na luzie mi zaczyna pierdziec i przygasac... Co to może być? świece mialem wymieniane 10kkm temu, parownik mam stary jak swiat - jest prawdopodobnie od poczatku instalacji, czyli ok 2001 roku. Czy stąd się bierze mój problem? Z góry dzięki za podpowiedzi miszcz_g pozdrawia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-256487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 a jak ruszysz albo przegazujesz wszystko wraca do normy? czy dalej gaśnie? Bo ja też po odpaleniu cieplego i przejściu na gaz, to ma niskie obroty i próbuje zgasnąć, ale wystarczy przegazować, lub zacząć jechać, ruszyć, cokolwiek i jest dobrze. Jeździ normalnie, a obroty zaraz się normują. Mogę ruszyć a po sekundzie znów wrzucić luz i już wszystko w normie, tylko bezpośrednio po odpaleniu i przejściu na gaz (cieply silnik) ma niskie obroty i gaśnie. Mi to nie przeszkadza, bo odpalam i jade i problemu nie ma ale gdy odpale, przejde na gaz i nic nie robie to wtedy lubi gasnąć. No ale raczej tak nie robie tylko to zauważylem kiedyś W sumie jako problem tego nie traktuje, bo zwykle odpalam po to aby jechać hehe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-256456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 U mnie jest tak - odpalam na cieplym, przerzucam na gaz, przegazowuje, jade, pierwsze lepsze wyluzowanie kończy spadkiem obrotów i kaszlem - a niedorzecznym jest przegazowywac na kazdym skrzyzowaniu hehe - normalnie nie przeszkadzaloby mi to, ale coraz czesciej jezdze w obrebie miasta, gdzie to samochod lubi sie podgrzac. A jak gdzies zaparkuje i wyskocze na chiwle to potem mam problem i wracam na benzynie, myslac sobie "po co mi k***a ten gaz?":P POMOCY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9063-astra-14-lpg-walni%C4%99ty-reduktor/#findComment-256365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.