Gość darekldz Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Witajcie! Od około tygodnia zaskakuje mnie Meriva, a dokładnie jej zapalające się kontrolki od ładowania akumulatora oraz od kontroli trakcji. Alternator jest ok, ma ładowanie, akumulator ma 2 miesiące i również jest ok. Oprócz tych dwóch kontrolek, zegary padają, wskazówki lecą w dół ale auto jedzie, nie gaśnie. Czasami, a raczej dość często od chwili jak te kontrolki pojawiły się i zegary zaczęły szaleć po zgaszeniu auta i próbie jego uruchomienia, naprawdę ciężko je odpalić, no strach auto zgasić Takie błędy jak na zdjeciu widoczne są po podłączeniu pod komputer. Czy to problem ze sterownikiem silnika? Wcześniej czyli na przełomie 4 miesięcy miałem problem z wyłączającym sie wspomaganiem kierownicy i widocznym EPS na desce. Po zgaszeniu i odpaleniu wracało do normy ale od miesiąca tego problemu nie ma, ale pojawiły się kolejne, o których napisałem Elektryk powiedział, że jakiś moduł padł w zegarach i trzeba go wymienić, bo przez to zegary padają i kontrolka od ładowania i trakcji świeci się. Zegary odłączyłem, wtyczki popryskałem kontaktem mimo iż były czyste i to nic nie pomogło. Kolejna sprawa to jak zamontować sterownik silnika w inne miejsce aby temperatura i drgania nie dobijały sterownik? Macie jakieś zdjęcia jak to zrobiliście? Dziękuje i pozdrawiam Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez darekldz stylistyka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Masy poprawione? Te bezpieczniki sprawdzone? P1482 to błąd związany ze zwarciem lub przerwą Trzeba sprawdzić czy przekaźnik nie jest sklejony. Błąd U2107 Sprawdź połączenie pinu 11we wtyku X55 Z pinem 75 wtyku X46 Oraz pin 43 w X55 z pinem 99 w X46   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekldz Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Sprawdzę i dam znać. Serdecznie dziękuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekldz Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Dzień dobry, Serdecznie dziękuje uzytkownikowi adam1954, wtyczki, kostki, bezpieczniki posprawdzane okazało się, że wina leży po stronie sterownika silnika. Oddano do naprawy i po podlączeniu wszystkie błedy zniknęły wraz z objawami opadających zegarów. Jedyne co mnie jeszcze trapi to długie kręcenie przy odpalaniu auta, niekiedy 3 albo 4 razy muszę długo kręcić, a jest tak prawie zawsze po nocy, a za dnia jest ok za pierwszym razem odpala ale i tez czasem troche dluzej trzeba kręcic albo za 2 razem odpali wiec rożnie to bywa. Zauważyłem, że przy długim kręceniu słychać chyba z prawej strony z tylu za siedzeniem kierowcy albo pod siedzeniem kierowcy taki jakby opór, jakby coś się zapychało jakby miało problem z przepływem, a w momencie gdy juz odpali to słychać jakby odpuscilo. Wiem, że na tylnim siedzeniu jest pompa paliwa i moze ona szwankuje ale dajcie znać jakie jest Wasze zdanie na ten temat, co moze byc problemem? Jak mozna zdiagnozować działanie pompy paliwa? Dziękuję Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekldz Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Hej auto rożnie odpala na ogol teraz za pierwszym razem wiec jest ok Trochę czasu minęlo auto mało kiedy stoi wiec może coś musiało sie odmulić. Temat do zamknięcia bo naprawa sterownika silnika pomogła. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.