Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj zauważyłem brak wskazań prędkościomierza w Tigra B 1,3 CDTI. Dodam że licznik dzienny wskazuje kilometry. Po podłączeniu do urządzenia diagnostycznego, test ABS pokazuje jednakowe prędkości na kołach. Podczas testu prędkościomierza, wskazówka stoi w miejscu. Nie mam schematu instalacji oraz skrzynki bezpieczników. Pytanie do znawców tematu, gdzie szukać przyczyny.  

Pozdrawiam   

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, rafalgrzegorz napisał:

W prędkościomierzu.

Inaczej na teście wskazówka pokazywała by skoki przy teście.

Witam.
Dzięki za zainteresowanie tematem. Postanowiłem jeszcze zajrzeć do skrzynki bezpieczników i docisnąć przekaźniki modułu prędkości, tak jak na zamieszczonym screen-ie. Jest to schemat bezpieczników z Corsy C, który znalazłem w sieci jednak w mojej skrzynce takich przekaźników nie ma ( a przynajmniej w tym miejscu ), więc podociskałem wszystkie. Zrobiłem ponownie test prędkościomierza i wskaźnik pokazuje wszystkie zakresy tj. 40/80/120/160/200. Mam pytanie dodatkowe. Przekaźniki to nie zakładki do książki, które mogą się wysunąć, więc czy to był zbieg okoliczności, czy też coś się zaczyna sypać. Ma może ktoś schemat skrzynki bezpieczników do Tigry Twin Top?
Pozdrawiam

2020-09-09 (1).png

2020-09-09 (2).png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem jest tak że coś się samoczynnie wysunie a że nikt tam tak często nie zagląda to też i powstaje nalot który słabo przewodzi i dlatego robi się problem.

Dodatkowo obecne oszczędności na materiałach doprowadziły do tego że i auta składa się ze słabych komponentów - przecież klient kupi i niech się martwi - byle wytrzymało gwarancje. 

Ja bym wszystko wyciągnął i całość potraktował sprejem do styków i składał na mokro. Chodzi mi o gniazda i piny - wilgoć sprzyja korozji połączeń elektrycznych.

Koledzy też pisali o problematycznych kostkach podpięcia licznika w Corsach.

Jako że Tigra jest trochę podobna do Corsy to i tam też bym trochę szukał.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, rafalgrzegorz napisał:

Czasem jest tak że coś się samoczynnie wysunie a że nikt tam tak często nie zagląda to też i powstaje nalot który słabo przewodzi i dlatego robi się problem.

Dodatkowo obecne oszczędności na materiałach doprowadziły do tego że i auta składa się ze słabych komponentów - przecież klient kupi i niech się martwi - byle wytrzymało gwarancje. 

Ja bym wszystko wyciągnął i całość potraktował sprejem do styków i składał na mokro. Chodzi mi o gniazda i piny - wilgoć sprzyja korozji połączeń elektrycznych.

Koledzy też pisali o problematycznych kostkach podpięcia licznika w Corsach.

Jako że Tigra jest trochę podobna do Corsy to i tam też bym trochę szukał.

Witam. Dzięki za sugestię, w wolnej chwili pobawię się ze sprejem. Pozdrawiam 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.