Skocz do zawartości

Regulator ciśnienia paliwa


Gość Aleks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy.Od niedawna w mojej antarze wywala mi błąd "regulator ciśnienia paliwa" i teraz czy to ten na listwie czy na pompie wysokiego ciśnienia?2.0 CDTI 150KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden post wystarczy, najbardziej rozchodzi się o ten kod błędu. Tak to można się domyślać. Jest kod a za nim czasem inne cyfry, jeden kod może oznaczać wtedy kilka usterek. 

 

Przykład na zdjęciu: 

 

bledy viki.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden z tych jest to p0089 nie szarpie nie przerywa w czasie jazdy tylko na wolnych obrotach czasami poprostu zgaśnie jak bym go kluczykiem wyłączył i odpala odrazu jak gdyby nigdy nic na szynie regulator wymieniłem na razie nie zgasł ale czeka wywala nadal.Czy może to ten na pompie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0089-Kontroler ciśnienia paliwa , Funkcja pod negatywnym
wpływem. Kontroler ciśnienia paliwa mechaniczna usterka. 

 

Sugerują niektórzy nieszczelny filtr paliwa, uszczelkę filtra i szybko złącza układu paliwowego. Trzeba też zwrócić uwagę na filtr paliwa w jakim jest stanie, czy nie ma jakiś stałych zanieczyszczeń. Nie mylić regulatora z czujnikiem ciśnienia. W sumie jeśli auto nie gaśnie przy zwiększeniu obrotów i nie wchodzi w tryb awaryjny to można wykluczyć zapchanie układu paliwowego, jakaś nieszczelność/zapowietrzanie ewentualnie wiązka czy piny zabrudzone/uszkodzone. Wlać dodatek do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego na cały bak, może coś pomoże na pewno nie zaszkodzi (20-30zł).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0089 fuel pressure regulator dokładnie taki błąd się pojawia filtr wymieniony brak wycieków paliwa ręce opadają już.Jeszcze na dodatek wczoraj zatrzymałem się na światłach i pojawiło się to po czym nie reagował na pedał gazu przez chwilę pomaga wyłączenie i włączenie zapłonu.

Screenshot_20201114_225330_com.facebook.orca.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki trochę mało bezpieczny błąd do poruszania się po drodze. Można jakąś pastą czy czymś w sprayu popsikać w okolice uszczelnienia przewodów i uszczelki filtra paliwa czy nie zasysa powietrza do wewnątrz, to jest jedna z hipotez błędu. Regulator zazwyczaj wymiana na oryginał, bo tańsze zamienniki to loteria i używki też. Tylko tu trzeba wcześniej wyeliminować całkowicie winę ma układzie paliwowym i przy połączeniach na wiązkach, bo można kasę wyrzucić w błoto. U mnie był przypadek zapchania filtra paliwa i sitka pompy paliwa w baku. Tylko, że odcinało z coraz niższych obrotów i wchodził w tryb awaryjny. 

 

Poczekajmy może, ktoś się odezwie z takim przypadkiem i coś lepiej doradzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto było podłączane po tych objawach z tymi kontrolkami? Tam świeci się tempomat trakcja, co może być związane z pedałem gazu (potencjometrem) jest elektronicznie zespolony z tymi systemami, aktywuje i dezaktywuje pewne funkcje poprzez reakcje na gaz i dane z komputera i innych systemów. Warto sprawdzić dodatkowo ładowanie i kondycje akumulatora, jak się już kończy to padają poszczególne systemy i robi się dyskoteka z czujnikami na zegarach. Warto zająć się tym układem paliwowym bo to też może być główny winowajca. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak było podłączane i żadnych błędów z tym związanych nie było tempomat był aktywny akurat ale to raczej nie ma wpływu bo robiło się tak też przy wyłączonym tempomacie.Alternator po regeneracji Aku nowy.Dzisiaj dla przykładu zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów i absolutnie nic się nie działo nic nie zaświeciło.Na zimnym przy odpaleniu przyfalował że dwa trzy razy i wyrównał obroty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności