Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Sintry 2.2 benz+gaz :).Może ktoś posiada instrukcje obsługi,napraw,itp.(lub info,gdzie szukać).Kto wie,gdzie jest podłączony przewód odpowietrzenia zbiornika paliwa(u mnie leży luzem obok filtra powietrza)?Przy okazji-ile oleju wchodzi do skrzyni biegów? Ktoś korzystał może z "dodatków"do oleju(trochę ją słychać na III I IV przy 50 km/h) :).


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Hi STRUS_TM

Jakie argumenty zdecydowały, że wybrałeś włanie Sintrę?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji-ile oleju wchodzi do skrzyni biegów?

Sintra 2,2i skrzynia manualna - ilość 1,8L


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze "chodził" za mną van.Wcześniej miałem Vectrę B.Porównując opinie użytkowników(głównie na Motoallegro),dostępność części,"głębokość"kieszeni,no i wygląd-wybór padł na Sintrę.Faktycznie,bardzo obszerne,wygodne i świetnie jeżdżące autko.Dla dwóch osób może robić za kampera na wakacjach-po wyjęciu foteli podłoga jest płaska-rzucić na to materac i spanie gotowe.I to za naprawdę nieduże pieniądze.Wczoraj zamontowałem instalację gazową (w poprzednich autach też miałem) i mam wrażenie,że jest bardziej elastyczny niż na benzynie.Więcej będę mógł powiedzieć,jak lepiej poznamy się z Sinterką :?:.Pozdrawiam

 

[ Dodano: Nie Mar 30, 2008 11:52 ]

Przy okazji-ile oleju wchodzi do skrzyni biegów?

Sintra 2,2i skrzynia manualna - ilość 1,8L

Piękne dzięki! :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STRUS_TM, Dobry wybór.

Jak ja kupiłem Sintrę to mi nawet mój dyrektor gratulował bo też taką ma i bardzo sobie ją chwali.

A najdroższa część o którą pytałem to wydech.Zaśpiewali mi ok 1200 zł za kompletny http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/bored.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiitaaammm...

Mam do zmiany skrzynie biegow - jest problem z biegiami parzystymi 2 i 4

2 nie chce sie kompletnie trzymac i zgrzyta prz puszczaniu sprzegla

natomiast 4 wchodzi ale latwo wyskakuje.

Na Alledrogo jest bogaty wybor i niedrogo ale okazuje sie ze wystepuja dwa typy oznaczen skrzyn dla benzyny - mianowice DLJi MD3 - czy ktos ma wiedze czym sie roznia i czy mozna jes stosowac zamiennie??

Piotrek 'po latach'..


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem - nie znam się na automatach.

Ale spróbuj poszukać tu - https://opel.7zap.com/pl/car/

Tu może po VIN-e ci pokaże jaką masz skrzynie - http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o manualna skrzynie 5 biegow.

Wystepuja wlasnie rownolegle dwa rozne ozmaczenia MD3 i DLJ..

Ciekawe czym sie różnią ??

a moze Sintry maja roznie wsteczny bieg?

Bo moj egzemplaz ma wsteczny z pierscieniem w prawo i do tylu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pituś a ty masz 2,2 benzyne czy V-ke 3,0

Oki - te skrzynie są bardzo podobne i pewnie niczym się nie różnią.

Ja bym brał najbliższą domu i powiedział że macher do niej zaglądnie dla wszelkiego spokoju.

W lunie siedzi DLJ - 12556056 - i jest wsteczny jak u ciebie.

Przekładnia główna 4.05 jest w obu.

Możesz popatrzeć na tabliczkę znamionową skrzyni - widać ją dość dobrze i kupić taką samą.


Możliwe że to inny producent.


Myślałem że masz V-ke dlatego dawałem link od automatów, no cóż dawno cię nie było.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie widziałem nigdy odmiennych manualów. Może to oznaczenie fabryki która składała. Albo diesel i bena miały różne oznaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pituś,zapewne próbowałeś regulować na wybieraku skrzyni?skoro nie wchodzą biegi z jednego rzędu wybieraka najczęściej się rozregulowuje wybierak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Transmisje (posiadające ID DLJ i MD3) są identyczne

Różnica - transfer 2 i 5

(patrz zdjęcie)

21416693.jpg

Edytowane przez sergeimoskva

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do kopciucha jest jeszcze inaczej oznaczona skrzynia.

Tez mam DLJ - to dosc dluga skrzynia

i nie chcialbym miec krotszej

ale pod domem mialem MD3 i stad rozkmina.

.

Spedzam wiecej czasu w aucie niz w internecie i nie czuje sie z tym komfortowo ze tak rzadko do Was zagladam a jak juz to jak problem...

- Sintra dobrze jezdzi i tylko cos czasem jak teraz ta skrzynia przy 450.000 km..

SIERGIEJ nie odswiezyl mi sie Twoj post nim wyslalem swoj.

SUPER kompetentne info - dzieki z pianka!

.

FAJNIE BYC Z WAMI NA FORUM 😎.

.

PS.

co do stopniowania skrzyni MOJEJ DLJ.

mam takie przemyslenia:

JEDYNKA za krotka (ale wtedy swietnie sie sprawdza przy wyrywaniu z przyczep!! )

DWOJKA po bardzo krotkiej jedynce jest za dluga.

TROJKA i CZWOJKA sa OKi

PIATKA moze moze! kapke za dluga bo w kazdym terenie zabudowanym trzeba redukowac - ale to niuans.

kolega i patrzyl - ze wybierak dobija do konca parzyste biegi 😞

.

- to teraz ma mentalna rozkmine co wybrac czy moze nieco skrocona wersje skrzyni 😍

.

pewnie wieczorem zrobie i opublikuje wykresy porownawczy skrzyn MD3 I DLJ

.

- pozdrawiam Wa milo 😎

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie opisałeś działanie skrzyni, ale to mi się właśnie w Sintrze podoba. Jedynka do ruszania, piątka do jechania, a reszta do wyprzedzania :D

Na piątce przy spokojnych obrotach 2,5 jadę 120, a na dwójce jak dam starej po zaworach to zaraz mam 100. Max na dwójce to 110 jakby ktoś pytał ;) (trójka prawie 165, czwórka prawie 190, a na piątkę autostrada się skończyła...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mirku bo niestety w sinterce 4 bieg już jest nadbiegiem a 5 to ekonomik. :spoko::beer::drunk::spoko:

W sumie też dobrze opisałeś bo zanim sintra się rozpędzi to autostrady się kończą. :(:rotfl::wow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

na dwójce jak dam starej po zaworach to zaraz mam 100. Max na dwójce to 110 jakby ktoś pytał

 

 

Potwierdzam , bo sam tak ostatnio dałem w palnik ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pitus a w jakim stanie masz poduszkę pod skrzynią biegów? Jełsi jest padaka to też takie cyrki moga się dziać przy zmianie biegów i wyregulowanie wybieraka nic nie da. Jeśli to nie poduszki to raczej szukaj skrzyni,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.