Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie rozrządu wraz z pompą wody pojawił się problem, mianowicie przy dużych prędkościach, powyżej 100 km/h i mniej więcej 2000 obr/min, po wciśnięciu pedału gazu do końca silnik nie przyspiesza i zaczyna szarpać, chwile dodaje gazu i przerywa i tak w kółko. Zauważyłem że gdy wciskam gaz powoli to taka reakcja nie występuje. Poniżej daje link do nagranego przeze mnie wideo, przy prędkości około 100 km/h wcisnąłem gwałtownie do końca pedał gazu, a samochód zamiast przyspieszać zaczął szarpać tak jak wyżej opisałem. Dodam, że na filmiku cały czas trzymałem gaz przy podłodze. Przy niższych prędkościach czegoś takiego nie ma, silnik spokojnie wchodzi na 3000 rpm. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?

 

https://drive.google.com/file/d/1OH5FO_RIANzsWVXsova9kawktTKaUnmZ/view?usp=sharing

Edytowane przez AntCwo

 

9 godzin temu, AntCwo napisał:

Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?

 

9 godzin temu, AntCwo napisał:

Po wymianie rozrządu

Co masz niejasne?

 

Jesli przed wymiana cos takiego nie miało zjawiaska to trzeba niestety sie udac tam gdzie był rozrząd robiony. Uzupełnij profil o model motoru.  Czy występują jakieś błędy? Chyba nastąpił błąd w sztuce montażu. Choc to prosty rozrzad. A moze tez poprostu złośliwość rzeczy martwych i jakas usterka wyskoczyła. Tak jak by paliwa nie dostawał .

Jesli masz mozliwosc sprawdz jakie masz cisnienie na rampie w czasie tego szarpania

 

W dniu 16.03.2021 o 08:37, ArKos napisał:

 

Co masz niejasne?

XD po co w ogóle twoja odpowiedź? Tyle to wiem, twój wpis nie pomaga.

23 godziny temu, Marcin 83 napisał:

Jesli przed wymiana cos takiego nie miało zjawiaska to trzeba niestety sie udac tam gdzie był rozrząd robiony. Uzupełnij profil o model motoru.  Czy występują jakieś błędy? Chyba nastąpił błąd w sztuce montażu. Choc to prosty rozrzad. A moze tez poprostu złośliwość rzeczy martwych i jakas usterka wyskoczyła. Tak jak by paliwa nie dostawał .

Jesli masz mozliwosc sprawdz jakie masz cisnienie na rampie w czasie tego szarpania

Silnik 1.7 cdti 110 km. Nie ma żadnch błedów, ale jeszcze sprawdzę na komputerze. Nie wydaje mi się żeby był tutaj problem z rozrządem bo został wymieniony poprawnie, koła zębate wałka rozrządu i pompy paliwa blokuje się śrubami wpuszczanymi w blok silnika, więc nie ma możliwości żeby coś spartolić. Moim zdaniem może to być przypadek i chyba zacznę od wymiany filtra paliwa, nie był wymieniany od paru lat.

 

Koło pompy nie ma znaczenia jak ustawione, wałek rozrzadu i wał korbowy. Jesli filtr nie byl zmieniany kilka lat to moze byc przyczyna zdławienia przepustowosci w ukladzie paliwowym. Zatem od tego trzeba zacząć

 

2 godziny temu, AntCwo napisał:

po co w ogóle twoja odpowiedź?

A tak dla jaj...

Małe dziecko w dużym lesie. Nie zna się,  ale chce teleporadę i naprawę auta na odległość.

Przed rozrządem było ok, po rozrządzie nie jest ok i jeszcze wątpliwości, co może być przyczyną?

Ty tak serio czy jakąś prowokację uskuteczniasz? Serio nie wpadłeś na to, że nie ma co dywagować tylko trzeba docisnąć kolesia, który wymieniał rozrząd?

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności