Skocz do zawartości

gdzie znajduje się spust w parowniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam jestem tu nowy i poczytałem sobie troche i mnie tkneło gdzie w moim parowniku znajduje się spust nieczystości

Przedstawiam zdjęcie parownika, ja podejrzewam tą plastikową śrubke znajdującą się na samym dole parownika,czy może ktoś to potwierdzić

Parownik jest firmy lovato

I jeszcze jedno czy jak będe spuszczał ten syf to ma znaczenie czy ma być silnik ciepły czy zimny

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no dzięki z tego co czytałem to tak mi to wychodziło ale wolałem się upewnić.

 

 

no właśnie sprawdziłem ale tam mi nic niewyleciało a ja mam już 4 lata tego kadecika,czy to możliwe że nic się nienazbierało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mój reduktor był tak ustawiony że spust był około centymetra wyżej niż najniższy punkt reduktora i tez nic nie leciało. Okazało się że po przejechaniu około 60tys na gazie nazbierało się tego bardzo niewiele i nie sięgało do korka spustowego i jak wymieniałem membrany w reduktorze to okazało się że było tylko trochę na dnie. Także myślę że nie masz się co przejmować jeśli nic nie wyleci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no więc jeszcze raz sprawdziłem i faktycznie nic tam niema ,patyczek się troche tylko pobrudził.Może to sie zbiera jak tankuje się jakiś chrzczony marnej jakości gaz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam - ja mam pytanko w tej sprawie dla fachowców :) ...czy uzbieranie sie tam syfu może mieć wpływ na to, że po postoju jak załącze silnik (i daje >2000 obr.) i przechodze na gas to gaśnie :D:)

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

witam mam kilka pytań odnośnie lpg

- planuje dokonać regeneracji parownika landi lse 98, mam już orginalny zestaw naprawczy, czy jest coś szczególnego na co powinienem zwrócić uwage przy regeneracji

-gdzie w tym parowniku znajduje się spust całego syfu, bo podglądam go z każdej strony i nigdzie nie widze śruby spustowej, jest tylko otwór z gwintem w dolnej części parownika jednak z tego co wiem z forum jest to otwór do jakiegoś podciśnienia, natomiast dotykając parownik od dołu jest on cały jakby umazany jakąś mazią tak jakby wypływała przez ten otwór

-czy istnieje coś takiego jak awaryjne odpalanie na gazie w przypadku awari zasilania benzyną jest to instalacjia chyba II generacji silnik krokowy, emulator sondy lambda, przełącznie na gaz po przegazowaniu

za odpowiedzi z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności