Gość zibi Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Całego "starego" płynu nie da się usunąć w żaden sposóbale mozna praktycznie cały spuscić,wystarczy poluzować opaske przy zbiorniczku i ściagnąć wąż,potem skręcić koła na maxa w obie strony i płynu nie ma(prawidłowo oleju )trzeba tylko zakupić opaskę do ponownego skręcenia węża i zeby łatwiej krecić kołami lekko unieść przód do góry   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 u mnie zielony - końcówka rocznika 99   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borys1966 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 no panowie u mnie podobna sprawa nie mam poziomu płynu nawet min. Znalazłem płyn Febi S 6161 zielony do wspomagania hydraulicznego i spełnia on normy OPLA . krótki opis: Olej hydrauliczny dla hydrauliki centralnej, wspomagania układu kierowniczego i regulacji poziomu Nr febi 06161 Właściwości Pojemność 1 Liter Kolor zielony 0 Jednostka opakowania 12 Stück Zalecenie stosowania Synthetiköl 0 Zalecenie stosowania VW TL 52146 0 Zalecenie stosowania MAN M 3289 0 Zalecenie stosowania Opel B 0400070 0 Zalecenie stosowania GM 1193160548 0 Zalecenie stosowania Opel 1940 715 0 Zalecenie stosowania Opel 1940 766 0 Więcej info pod adresem http://www.febi.com/pl/service/suche/produktkatalog.jsp?site=/default/febisearch/ I teraz pytanie za 100 pkt. czy można go dolać do tego co mam? A jaki mam to wiem tylko że kolor zielony nawet nie wiem czy tam jest oryginalny olej do opla czy ktoś nalał jakiegoś innego badziewia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 borys1966, czy nie lepiej wymienić cały   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 powinno być o.k ale też wymieniłbym całość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borys1966 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 dobrze a gdybym chciał tylko zrobić dolewkę to kupić mineralny czy syntetyk bo ten co pisałem febi S 6161 to jest syntetyk. Znalazłem jeszcze jeden płyn który mi polecił mechanik o nazwie SWAG i to jest mineralny też koloru zielonego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 wlać możesz (na własne ryzyko)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 swag a febi są ze sobą powiązane jeśli miałby być syntetyk, to cena powinna być dużo wyższa od tego swaga kiedyś bodaj wklejałem linki do tego swaga - bodaj 3 rodzaje (kolory)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borys1966 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 tak znalazłem w sklepie SWAG mineralny za 18,50 , FEBI zielony mineralny na giełdzie za 25 zł. a FEBI syntetyk kosztuje 39 zł. Jeszcze nie wiem na co się zdecyduję muszę zobaczyć jakie jest dojście do tego wężyka co można spuścić cały płyn.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 http://www.opel-shop.pl/product_info.php?products_id=2301 DEXRON VI ZASTEPUJE DEXRON II i III ciekawe czy też jest w dwóch kolorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.