Gość CORSARZ C - 1.3CDTI Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Witam wszystkich, Ostatnio podczas oględzin silnika, po zdjęciu plastikowej obudowy zauważyłem taki o to feler. Dla jasności sytuacji samochód jeździ, pali i całkiem normalnie pali (biorąc pod uwagę zimową porę). Mianowicie na wysokości 4-ego wtryskiwacza od strony rozrządu widoczne są przemoczone węże przelewowe oraz mokry górny króciec (węże od 1 do 3 wtryskiwacza są ok), który wchodzi w wtryskiwacz. Idąc dalej po wężu przelewowym idącym w głąb silnika jest dalej przemoczony. Nie wygląda to jak wypalona podkładka pod wtryskiwaczem, a jak właśnie problem z tym króćcem albo wężem przelewowym (zdjęcia opisanego problemu zamieszczę w załączniku). Miał ktoś może z Was taki przypadek lub jest pewny co z tym fantem zrobić? PS komentarze pod tytułem "Jedź do mechanika baranie, to się dowiesz" proszę zachować dla siebie. Szukam pomocy, aby samemu móc wyeliminować problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Sprawdź czy nie cieknie oringiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rochlech Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Mam to samo na dwóch, znajomy mechanik powiedział że przy okazji trzeba wymienić uszczelki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.