Skocz do zawartości

Problem z wtryskiwaczem - 1.3CDTI


Gość CORSARZ C - 1.3CDTI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość CORSARZ C - 1.3CDTI

Witam wszystkich, 

 

Ostatnio podczas oględzin silnika, po zdjęciu plastikowej obudowy zauważyłem taki o to feler. Dla jasności sytuacji samochód jeździ, pali i całkiem normalnie pali (biorąc pod uwagę zimową porę). Mianowicie na wysokości 4-ego wtryskiwacza od strony rozrządu widoczne są przemoczone węże przelewowe oraz mokry górny króciec (węże od 1 do 3 wtryskiwacza są ok), który wchodzi w wtryskiwacz. Idąc dalej po wężu przelewowym idącym w głąb silnika jest dalej przemoczony.  Nie wygląda to jak wypalona podkładka pod wtryskiwaczem, a jak właśnie problem z tym króćcem albo wężem przelewowym (zdjęcia opisanego problemu zamieszczę w załączniku). 

 

Miał ktoś może z Was taki przypadek lub jest pewny co z tym fantem zrobić? 

PS komentarze pod tytułem "Jedź do mechanika baranie, to się dowiesz" proszę zachować dla siebie. Szukam pomocy, aby samemu móc wyeliminować problem. 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności