Skocz do zawartości

Astra h 1.8 xer 140km problem z wysoką temp. Katalizator i mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent opel astra  h 1.8 xer 140km  a mianowicie mam problem z mocą samochodu i wysoko temperaturą katalizatora przy przyspieszaniu auto slBo się wkręcą od 2 5 tys obrotów auto wydaje dziwny dźwięk myślę że z przodu silnika katalizator osiąga temperature przy piłowaniu od 500 stopni do ponad 900 sprawdzane za pomoc aplikacji torque ciężko ma osiągnąc 140km/h ponadto spalanie ponad 11l  jak go kupiłem to w zimę ponad 9 wymieniłem sonde nowe świece irydowe cewkę pany co mu może być bo każdy mechanik wymienia dobre zeczy a auto jak jeździło tak jeździ dalej  dodam że auto niema żadnych błędów 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/94041-astra-h-18-xer-140km-problem-z-wysok%C4%85-temp-katalizator-i-moc%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kiedy były regulowane zawory?

Kiedy był sprawdzany rozrząd?

Jakie ma parametry przepływka, czy jest zmiana gdy ją odłączysz?

Jaka jest temp. powietrza wlotowego w przeplywce?

Do tego ja pracują sondy?

 

I dobra rada. Przestań pisać słowotokiem bo nikomu się czegoś takiego czytać nie będzie chciało

Zacznij stosować chociaż kropki na koniec zdania

 

Wyskoczy ale wtedy sterownik przejdzie na swoje stałe mapy i zobaczysz czy jest inaczej.

Sondy?

 

Temperatura zasysanego jak był zimny 0  jak się zagrzał silnik jest 17stopni na  zewnątrz - 1,5  sonda pierwsza od 0,045v do 0,700 skacze druga na postoju 0,700 czujnik przepływu powietrza 2,5 g/s jak jadę to ponad 40 w zależności od obrotów silnika 

Po odpięciu przepływke pokazuje teraz - 40 

 

Po odpięciu lepiej jedzie ale dalej dziwny ryk silnika i temperatura katalizatora 930 dalej już nie piłowałem auta może coś z tym katalizatorem

 

25 minut temu, bati27777 napisał:

druga na postoju 0,700

Problem masz w czasie jazdy więc jak pokazuje wtedy?

 

Czujnik temp plynu?

Przepływka na wolnych ma mieć 7-19

 

Korekta długoterminowa ?

Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym

 

A może analiza spalin pokaże stan katalizatora może on przytkany jest i ta Temperatur tak rośnie i ma muła 

 

Stan katalizatora już Ci pokazuje druga sonda.

Więc pytanie jak ona pracuje

Aby go sprawdzić można go zdjąć i sprawdzić z każdej strony albo kamerka endoskopowa i przez wykręcone sondy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności