Skocz do zawartości

Astra h 1.8 xer 140km problem z wysoką temp. Katalizator i mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Gość bati27777

obliczona wartość obciążenia silnika;16,08%      23,14

temperatura płynu chłodniczego:42stopnie C     86 stopni

korekta krótkoterminowa (%) bank 1 1,56%        -0,78 %

korekta długoterminowa (%) bank 1 0,78%     0,78

obroty silnika 834 rpm                                        1743

predkość samochodu 0                                      34

kąt wyprzedzenia zapłonu 27 stopni                44

temperatura powietrza zasysanego 12 stopni Cm        12stopni

masa powietrza wpływającego do silnika samcohodu (maf) 2,83 g/sec       7,52g/sec

położenie przepustnicy 14,12%                                                                               17,25%

czujnik tlenu 1 Bank 1 Napięcie  0,61v                                                                   0,72

czujnik tlenu 1 Bank 1 krótkotrwała korekta paliwa 0,78%                                 -3,13%

czujnik tlenu banka 2 bank 1 Napięcie 0,78v                                                          0,72v

czujnik tlenu 2 Bank 1 krótkotrwała korekta paliwa n/a %                                   n//a/%

temperatura katalizatora 459,9 stopnia C                                                              700 stopni

stosunek paliwo/ powietrze 14,69                                                                          14,69

obok podczas jazdy  zobaczy to ktoś co nie tak

 

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To nic nie daje.

 

 

 

 

 

 

5 minut temu, bati27777 napisał:

kąt wyprzedzenia zapłonu 27 stopni                44

Co to mówi?

To jaki jest ten kąt?

27 czy 44?

 

 

 

 

 

Przeczytaj to

 

 

W dalszym ciągu nic to nie daje.

To nie jest zapis danych

Ale przepływka na wolnych przy wyłączonych wszystkich odbiornikach ma mieć  7-19 

Przepustnica na wolnych <5 %

 

 

 

A ja napisałem ile powinna mieć

Czyli w Twoim przypadku sprawdziłbym najpierw przeplywkę

 

Gość bati27777

problem rozwiązany dzięki za porady

problem rozwiązany dzięki za porady

i pomoc jak ktoś będzie miał taki problem to służę radą i pomocą w jego rozwiązaniu

 

W dobrym zwyczaju było by opisanie rozwiązania na forum ogólnym pod tematem 

 

Gość bati27777

Powodem mojej usterki była wysoka temp, katalizatora ponad 900 stopni okazało się ze rozpadł się katalizator pozdrawiam

 

Gość bati27777

4 mechaników za to się zabierało wymienili 4 niepotrzebne części jeden był blisko wymienił pierwszą sondę też niepotrzebnie gdyż była sprawna a wystarczyło odkręcić starą i użyć dobrej latarki i poświecić do środka katalizatora  górna część katalizatora byłą w kawałkach a resztę stopiło pozdrawiam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności