Gość kwasny91 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Witam, Podczas odpalania na zimno obroty zaczynają falować między 800-1000 i wtedy tez wypluwa biały dym. Sytuacja trwa może z 10-20s po czym obroty sie stabilizują i przestaje dymić. Podczas ruszania na zimnym silniku go szarpie, a przy ruszaniu ze świateł podczas dodawania gazu - dławi go na 2-3 sekundy po czym zaskakuje wypluwając bialy dym. Samochód przeszedł operację wymiany uszczelki pod głowicą podczas której zostaly złamane dwa wtryskiwacze i zastąpione nowymi. Czy jest to wina tych dwóch nie wymienionych wtrysków? Czy moze byc to wina turbiny? Z góry dziękuję za pomoc !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Bialy dym to płyn chłodniczy. Pomiar kompresji to może wykluczyć lub potwierdzić że albo spartolona wymiana uszczelki albo uszkodzona głowica.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwasny91 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Głowica była sprawdzana pod względem szczelności, natomiast nie ma ubytku płynu chłodniczego. Samochód przejechał koło 1500 km od wymiany uszczelki Polska - Niemcy, zaczął kopcić może przy czwartym odpaleniu po przejechaniu trasy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Zrób pomiar sprężania lub test spalin w płynie. Albo baw się w wymiany po kolei każdej części silnika Do tego chcący dostać jakąś poradę konkretniej to może poczuwał byś sie do podania jaki silnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwasny91 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Silnik 2.0 CDTI 114 KM przebieg 160 tys.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 2.0 cdti 114 są: M9R630 M9R780 M9R782 M9R784 M9R786 M9R788 Ogólnie to podjedź na diagnostykę i sprawdź co się dzieje z DPF   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.