Gość robertnet Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 masz wersje GSI- pełną- bo na 5 śrub- tarcze masz napewno wentylowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Dobry wybór chociaż nie najtańszy, dla informacji Gerling wykonywał również części hamulcowe dla TRW jako jeden z podwykonawców.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Witam! Miałem kiedyś podobny problem. Samochód stał zimą w garażu i zardzewiałą tarcza, na pedale hamulca pojawiły się bicia ( po naciśnięciu hamulca noga zaczeła skakac w górę i w dół). Tacza została przetoczona i jest wszystko w porządku. Jednak było to przy przebiegu około 25 tys. wieć tarcze były stosunkowo nowe. Jeśli masz trcze nie zbyt zurzyte to napewno warto przetoczyć, niż kupowac jakies podróbki (co orginał to orginał ) jeśli nie to kupić nowe bo po przetoczeniu może okazać się że gróbość tarczy jest zbyt mała.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 witam a ja mam corse b 1997 styczeń(zrobiona w 96) silnik x14xe ecotec model cdx el lusterka el szyby abs i mam wentylowane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 witam a ja mam corse b 1997 styczeń(zrobiona w 96) silnik x14xe ecotec model cdx el lusterka el szyby abs i mam wentylowane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 To normalne że masz wentylowane, uważasz że z 90 konnym silnikeim na niewentylach bys wogóle wychamował..?? A tak a propo to nie polecam przetaczania tarcz to jest niepotrzebne oszczędzanie na bezpieczeństwie własnym i innych...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 To normalne że masz wentylowane, uważasz że z 90 konnym silnikeim na niewentylach bys wogóle wychamował..?? A tak a propo to nie polecam przetaczania tarcz to jest niepotrzebne oszczędzanie na bezpieczeństwie własnym i innych...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 To normalne że masz wentylowane, uważasz że z 90 konnym silnikeim na niewentylach bys wogóle wychamował..?? a dlaczego nie? Nie jedno auto przy podobnej mocy ma czy miało - zwykłe/pełne tarcze i jakoś nie ma problemu z hamowaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 To normalne że masz wentylowane, uważasz że z 90 konnym silnikeim na niewentylach bys wogóle wychamował..?? a dlaczego nie? Nie jedno auto przy podobnej mocy ma czy miało - zwykłe/pełne tarcze i jakoś nie ma problemu z hamowaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie jedno auto przy podobnej mocy ma czy miało - zwykłe/pełne tarcze i jakoś nie ma problemu z hamowaniem Dokładnie.Ja przy 115KM jeszcze jeździłem na seryjnych pełnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.